مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد:

حراست از مرزهای اعتقادی و تبیین ارزش‌های انقلاب از اهداف امور تربیتی در مدارس است

یاسوج (پانا) - مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد حراست از مرزهای اعتقادی و حفظ دستاوردها و تبیین ارزش‌های انقلاب در مدارس از اهداف امور تربیتی در مدارس است.

کد مطلب: ۱۳۵۱۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد
حراست از مرزهای اعتقادی و تبیین ارزش‌های انقلاب از اهداف امور تربیتی در مدارس است

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد به همراه مدیر سازمان دانش آموزی استان و تعدادی از کارکناران اداری آموزش وپرورش و مربیان پرورشی، به مناسبت هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی و اعیاد شعبانیه، با حضور در گلزار مطهر شهدای یاسوج ، با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

حسنعلی عزت خواه در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در تاسیس نهاد امور تربیتی گفت: نهاد مقدس امور تربیتی در تاریخ ۸ اسفند سال ۵۹ توسط دو شهید عزیز، شهیدان رجایی و باهنر با شعار، مربیان امورتربیتی، سربازان انقلاب هستند، شکل گرفت و هدف این نهاد، انتقال ارزش‌های دینی و فرهنگ انقلاب اسلامی به مدارس و از مدارس به نسل آینده است.

عزت خواه گفت: استمرار و بقای هر جامعه مستلزم آن است که مجموعه باورها، ارزش ها، رفتارها، دانش ها و مهارت های آن به نسل های جدید انتقال یابد.

وی با اعلام روز شمار هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی از ۸ اسفند تا ۱۴ اسفندماه گفت: هدف کلی برگزاری برنامه ها در این هفته توسعه گفتمان تربیت و تصویرگری جلوه‌های تربیت است.

وی به عناوین هفته تربیت اسلامی اشاره کرد و گفت: روزشمار هفته امور تربیتی شامل دوشنبه، هشتم اسفندماه، روز «مربی و تربیت»، سه شنبه، نهم اسفندماه، روز «خانواده و تربیت»، چهارشنبه، دهم اسفندماه، روز «رسانه و تربیت»، پنجشنبه، یازدهم اسفندماه «زیست بوم جدید و تربیت»، جمعه، دوازدهم اسفندماه، روز «موقعیت های تربیتی و تربیت»، شنبه، سیزدهم اسفندماه، روز «نومربیان، نومعلمان و تربیت»، یکشنبه، چهاردهم اسفندماه، روز «گروه‌های جهادی و تربیت» است

وی شعار هفته تربیت اسلامی در سال ۱۴۰۱ را تربیت همیشه، همه جا عنوان کرد و گفت: غبار رویی گلزار مظهر شهدا ،برگزاری برنامه های گرامیداشت هفته تربیت اسلامی در بیش از ۳ هزار مدرسه در سطح استان ، تجلیل از فعالان امور تربیتی در همه شهرستانها و مناطق و گرامیداشت روز امور تربیتی در شهرستانها و مناطق از جمله این برنامه هاست.

عزت خواه افزود: برای اولین بار در استان و در راستای پیوند با علما برنامه‌های هفته تربیت اسلامی را در کنار امامزادگان و بقعه علمای شاخص برگزار می شود که در شهرستان بویراحمد این برنامه در امامزاده‌ شاه‌قاسم برای بزرگداشت مقام آیت‌الله ملک حسینی، در شهرستان کهگیلویه در کنار بقعه آیت‌الله میراحمد تقوی و آیت‌الله حسینی، در گچساران در بقعه آیت‌الله متقی کاشانی برگزار می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند گفت: امنیت و آرامش ما مدیون از خود گذشتگی شهداست که در اولین روز آغاز هفته تربیت اسلامی با شهدا عهد می بندیم در راستای آرمانهای بلند آنان حرکت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار