مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

برگزاری جشنواره شادی تئاتر درسی با محوریت ۲۲۰ کانون فرهنگی - تربیتی امید فردا

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری جشنواره شادی تئاتر درسی با محوریت ۲۲۰ کانون فرهنگی - تربیتی امید فردا خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۰۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره شادی تئاتر درسی با محوریت ۲۲۰ کانون فرهنگی - تربیتی امید فردا

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش؛ عباس مهاجر، مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضای پرورشی درباره برنامه‌های پیش‌بینی‌شده این اداره کل در روز ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ اظهار کرد: اداره یک روز مدرسه با شورای دانش‌آموزی از سوی این اداره کل انجام می‌شود همچنین برگزاری پویش «مربی خوب من» از جمله برنامه‌های این روز است.

وی افزود: برگزاری نقاشی همگانی در مدارس ابتدایی سراسر کشور، برگزاری سرود در میادین اصلی ۷۲۸ منطقه و ناحیه سراسر کشور و اجرای جشنواره شادی تئاتر درسی با محوریت ۲۲۰ کانون فرهنگی - تربیتی امید فردا با شرکت ۶۶۰ مدرسه ابتدایی از دیگر برنامه‌های این روز به شمار می‌آید.

مهاجر بیان کرد: پذیرش رایگان دانش‌آموزان توسط اردوگاه‌های دانش‌آموزی و برگزاری برنامه جوانه‌ها با محوریت ۲۲۰ کانون فرهنگی - تربیتی امید فردا از دیگر برنامه‌های این روز محسوب می‌شود.

به گفته مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضای پرورشی این ویژه‌برنامه در روز ۱۰ اسفندماه (سومین روز هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی) با برنامه‌ریزی اداره کل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی در سطح کشور برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار