سومین جشنواره ملی تئاتر درسی در میناب برگزار می‌شود

هرمزگان (پانا) - دبیر اجرایی جشنوارهٔ ملی تئاتر درسی از برگزاری این جشنواره در 15 الی17 اسفندماه سال جاری در میناب، پایتخت تئاتر درسی ایران با شرکت25 اثر منتخب در مرحله نهایی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۹۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
سومین جشنواره ملی تئاتر درسی در میناب برگزار می‌شود

داریوش فدویان در نشست خبری با اصحاب رسانه اذعان کرد: در سال جاری جشنواره ملی تئاتر درسی در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می شود و آثار شرکت کنندگان در 32 دبیرخانه استانی داوری شده و بصورت میانگین 15 اثر برگزیده از هر استان به دبیرخانه کشوری ارسال می شوند.

وی افزود: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه های استانی تا 20 بهمن ماه است و دبیرخانه های استانی تا 25 بهمن ماه سال جاری برای ارسال آثار منتخب استانی به دبیرخانهٔ کشوری مهلت دارند. همچنین 25 اثر راه یافته به مرحله نهایی تا30 بهمن توسط دبیرخانه کشوری مستقر در شهرستان میناب، معرفی می شوند.

به گفتهٔ این مسئول با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش،مقرر شده آثار برگزیده این جشنواره با اختصاص بارکد، به محتوای کتب درسی راه یابند.

مجید ره پرور دبیر فنی جشنواره ملی تئاتر درسی بیان کرد: هر گروه نمایشی می تواند از 2 الی 4 دانش آموز و یک معلم بعنوان مربی تشکیل شود.

وی با بیان این که نمایش مادر همهٔ آموزش ها و در برگیرنده تمامی ساحت های دستگاه تعلیم و تربیت است، اظهار کرد: سومین جشنواره ملی تئاتر درسی در بخش های مقاله پژوهشی و نمایشنامه‌نویسی، برای معلمان اول تا ششم ابتدایی و همکاران حوزه اجرایی جشنواره با هدف مشارکت بیشتر و بهبود کیفیت جشنواره ملی تئاتر درسی برگزار می شود.

ره پرور افزود: کارناوال سومین جشنواره ملی تئاتر درسی در تاریخ 14 اسفند ماه با حضور دانش آموزان، از مدیریت آموزش و پرورش تا بوستان آنامیس شهرستان میناب برگزار می شود.

دانش آموز خبرنگار: عالمه زارعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار