در گفت‌وگو با پانا:

رضا نورمحمدی : سپاهانی‌ها طوری کری می‌خواندند انگار پرسپولیس تیم محلی است

تهران (پانا) - مدافع پیشین پرسپولیس معتقد است، کری خوانی سپاهانی‌ها باعث شد تا بازیکنان سرخپوش در جام حذفی با انگیزه بالا ظاهر شده و در نهایت حریف را شکست دهند.

کد مطلب: ۱۳۵۰۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد
رضا نورمحمدی : سپاهانی‌ها طوری کری می‌خواندند انگار پرسپولیس تیم محلی است

مجتبی سیدی/ رضا نورمحمدی در گفت‌وگو با پانا، اشاره به پیروزی پرگل پرسپولیس مقابل سپاهان در جام حذفی گفت: «خیلی‌ها روی برد سپاهان حساب کرده بودند اما نمی‌دانستند که پرسپولیس در بدترین روزهای خودش هم حرف اول و آخر را در ایران می‌زند. تیم ما مربی و بازیکنان حرفه‌ای و باتجربه دارد. آن‌ها حاشیه‌های ریزودرشت را در فوتبال لمس کرده‌اند. برای من خیلی عجیب بود سپاهانی‌ها طوری کری می‌خواندند که انگار پرسپولیس تیم محلی است و می‌آیند به‌راحتی ۳ گل کی زنند و می‌روند.»

وی افزود: «همیشه باید به رقیب خود احترام بگذاریم. اما آن‌ها رعایت نکردند و بعد از بازی با زنیت ویدئوهای کری هوادارانشان باعث شد بازیکنان پرسپولیس باروحیه بالا فقط برای برد بروند. مگر می‌شود به‌راحتی مقابل تیمی مثل پرسپولیس برد آورد و رفت؟ سپاهان با تمام نفراتش آمد و ۴ تا خورد. پرسپولیس بااینکه مشکلات زیادی داشت و دست کادر فنی با توجه به مصدومیت بازیکنانش بسته بود اما بازهم با این فوتبال نشان داد که مدعی اصلی قهرمانی در لیگ است.»

مدافع پیشین پرسپولیس تصریح کرد: «سپاهان تمام ورزشگاه را پرکرده بود. حضور تماشاگر به هر دو تیم انگیزه می‌دهد. امیدوارم همه ورزشگاه‌ها مجوز استفاده از تماشاگر داشته باشند. تماشاگر به فوتبال هیجان و لذت می‌دهد. واقعاً شور و حال بازی بالا و کیفیت عالی داشت. قشنگ و پرگل بود و سپاهان هم چون زنیت را برده بود، باروحیه بالاآمده بود جشن صعود بگیرد. اما این برد ما باعث شد تا روحیه خیلی برای لیگ داشته باشیم و مطمئن باشید صدر را پس می‌گیریم.»

رضا نورمحمدی گفت: «تیم‌هایی که مقابل پرسپولیس بسته بازی می‌کنند، بازیکنان سرعتی ما از بازی خارج می‌شوند. آن‌ها بازی را خراب می‌کنند و از روی ضد حملات دنبال گل زدن هستند. اما سپاهان با هوادارانش آمده بود تا با بازی هجومی پرسپولیس را ببرد. به خاطر این بازیکنان سرعتی ما از فضاهای به وجود آمده به‌خوبی استفاده کردند. ترابی با سرعت خودش اجازه نداد، رامین رضائیان بتواند بیشتر در حملات شرکت کند. وقفه لیگ درست است که باعث شد تیم ما ۸ روز از بازی رسمی دور باشد اما ازلحاظ تمرکز و ریکاوری به نفع ما شد. سپاهان هم البته بازیکنان و مربی بزرگی دارد و فوتبال خوبی انجام داد.»

وی تأکید کرد: «یحیی خیلی تحت‌فشار بود. به‌خصوص بعدازآن اشتباهات سریالی داوران واقعاً تیم اختلاف امتیازی‌اش را از دست داد. ما کنار تیم نیستیم و مشکلات را نمی‌دانیم. هجمه الکی روی یحیی آوردند. از بیرون هم‌فشار زیاد بود اما در این بازی سنگین، یحیی خیلی باصلابت و مطمئن کنار زمین ایستاده بود. مشخص بود که بازیکنان هم برای شکست سپاهان مصمم بودند.»

مدافع پیشین پرسپولیس ادامه داد: «بازی سختی با نفت مسجدسلیمان داریم. نباید فکر کنیم چون تیم ته جدولی است، راحت می‌بریم. تیمشان خوب بلد است ضد حمله بزند. ما نباید اشتباه بازی با هوادار را مرتکب شویم. باید همان نیمه اول گل بزنیم تا تیم حریف بازی را نبندد. بازی کردن با تیم‌های قعرنشین خیلی سخت‌تر از تیم‌های مدعی و بالای جدول است. آن‌ها چیزی برای از دست دادن ندارند و نباید دیگر امتیاز بدهیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار