در گفت‌وگو با پانا:

حسن خان‌محمدی: پرسپولیس با برد مقابل سپاهان احیا شد

قرعه حذفی را خودم انتخاب کرده بودم/ برای تیم ملی باید مربی خارجی کاربلد بیاوریم

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است، این تیم با برد مقابل سپاهان احیا شده و با روحیه‌ای بالا لیگ برتر را ادامه می‌دهد.

کد مطلب: ۱۳۵۱۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
حسن خان‌محمدی: پرسپولیس با برد مقابل سپاهان احیا شد

حسن خان محمدی در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به برد پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: «فکر می‌کنم بازی با سپاهان باعث شد و پرسپولیس احیا شود. آن بازی شمشیر دولبه برای ما بود. اگر می‌باختیم شاید در لیگ هم دچار نوسان بیشتر می‌شدیم و به حاشیه می‌رفتیم. اما خدا را شکر با یک بازی قدرتمند توانستیم سپاهان را ۴ تائید کنیم. حالا آن برد به کمک ما آمد و توانستیم مقابل نفت مسجدسلیمان هم نمایش خوبی داشته باشیم. بچه‌ها می‌دانستند که باید کار را نیمه اول تمام کنند و به هدف رسیدند.»

وی افزود: «البته سر یک صحنه سهل‌انگاری غافلگیر شدیم اما خدا را شکر به خیر گذشت و بیرانوند توانست پنالتی حریف را بگیرد. همیشه گفته‌ام که علیرضا خودش یک تیم است. برای مدافعان قوت قلب است. در بازی‌سازی شرکت می‌کند. می‌تواند پاس گل هم بدهد و با شروع مجددهای خوب تیم را به حالت هجومی دربیاورد. این پنالتی اگر گل می‌شد شاید ورق برمی‌گشت و شرایط بازی طور دیگری رقم می‌خورد. راحت تیم حریف فضا نمی‌داد و به بازی بسته رو می‌آورد. اما به‌موقع واکنش نشان دادیم و توانستیم گل‌های خوبی بزنیم.»

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد:«هر تیمی که مقابل پرسپولیس بازی کند، همیشه می‌توانیم برنده شویم. سپاهان در زمینش آمد بازی کرد و باخت. خدا را شکر بردیم چون خودم قرعه حذفی را برداشته بودم و حتی قرعه میهمانی و میزبانی را باختم. در پیجم خیلی‌ها به من بدوبیراه گفتند که چرا این قرعه را برداشتم. اما بچه‌ها مصمم آمدند و بازی قدرتمندی انجام دادند. نمایش فراتر از انتظار داشتند و مدت‌ها بود چنین فوتبالی ندیده بودیم.»

حسن خان محمدی گفت: «حالا که پرسپولیس روی روال گذشته افتاده باید تمام تمرکز بچه‌ها روی کارشان باشد. اصلاً کاری به اتفاقات داوری نداشته باشند. باید در لحظه باشیم و بازی به بازی پیش برویم. درگیر حواشی نشویم بدون شک می‌توانیم دوباره صدر جدول را پس بگیریم. اگر مقابل سپاهان برنده شدیم، دلیلش این بود که بدن توجه به همه مسائل فقط روی برد و بازی تمرکز کردیم.»

وی خاطرنشان کرد: «بازی سختی در تبریز داریم. تراکتور این روزها اوج گرفته و شانس زیادی برای کسب سهمیه دارد. آن‌ها در خانه همیشه خوب بازی می‌کنند و کار دشواری داریم. باید تمرکز کافی داشته باشیم تا از این دیدار سخت دست‌پر برگردیم. الان شرایطی داریم که تمام بازیکنان ما آماده هستند و دست کادر فنی باز است. کادر فنی باید بهترین تصمیم‌ها را بگیرد تا بازیکنان انگیزه کافی را در ادامه داشته باشند.»

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: «پریرا نشان داد مهاجم باهوشی است. کمی ناهماهنگ است اما مهاجم کلاسیک و ۶ دانگی است. گلزنی عبدی هم مقابل نفت مسجدسلیمان نقطه عطف بازی بود. او توانایی بالایی دارد اما افت کرده بود. هنر مربی است که بازیکنش را برگرداند. او باید بیشتر قدر خودش را بداند و از این فرصت‌ها استفاده کند.»

حسن خان محمدی در خصوص لیست نامزدهای سرمربیگری تیم ملی هم گفت: «نمی‌دانم چرا چنین کاری کردند. ما مربیان داخلی خیلی خوبی داریم ولی در این مقطع فکر می‌کنم مربی خارجی بیشتر به کار تیم ملی بیاید. البته نباید فقط دنبال اسم باشیم. برانکو درس‌های زیادی به فوتبال ما داد. باید چنین مربی تأثیرگذاری بیاوریم. البته اول باید ببینیم چه می‌خواهیم و طبق فلسفه فوتبال خودمان مربی بیاوریم که کاربلد باشد. مربیان ایرانی هم باید بیشتر کار و خودشان را به‌روز کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار