وزیر ورزش به تهران منتقل می‌شود

تهران (پانا) - رییس اورژانس کرمان اعلام کرد که به درخواست خانواده وزیر ورزش و جوانان، وی امشب برای ادامه درمان به تهران انتقال می‌یابد.

کد مطلب: ۱۳۵۰۵۳۰
لینک کوتاه کپی شد
وزیر ورزش به تهران منتقل می‌شود

به گزارش ایرنا، محمد صابری اظهار کرد: همه امکانات و ظرفیت های لازم برای ادامه درمان وزیر در کرمان مهیاست اما به علت درخواست خانواده وی و اینکه شرایط انتقال او نیز از نظر پزشکی وجود دارد، انتقال وی از طریق پرواز اورژانس به بیمارستانی در پایتخت انجام می شود.

وزیر بهداشت عصر دیروز به همراه ۱۸ نفر دیگر در سانحه سقوط بالگرد در شهرستان بافت مصدوم شد. در این سانحه اسماعیل احمدی مشاور وزیر ورزش جان باخت.

وزیر بهداشت نیز که امروز برای عیادت از مصدومان سانحه بالگرد به کرمان آمده بود اعلام کرد که خطر از وزیر ورزش رفع شده است و شرایط وی پایدار است.

سید حمید سجادی وزیر ورزش دچار ضربه مغزی شده بود و باوجود آنکه هوشیاری وی اندکی پایین گزارش می شد اما علائم حیاتی وی پایدار بوده است.

بنا بر اعلام مسئولان درمانی کرمان غیر از مدیرکل ورزش و جوانان این استان سایر مصدومان در شرایط مساعد هستند؛ میثم پاریزی مدیرکل ورزش کرمان نیز که از قسمت ریه صدمه دیده تحت درمان است و شرایط وی مساعد گزارش نشده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار