مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ در جشن تکلیف فرشته‌ها:

دختران ما با تربیت متعهدانه، زنانی تأثیرگذار خواهند شد

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲، در حاشیه جشن تکلیف دانش‌آموزان‌ دبستانی منطقه ۲ با بیان اینکه دختران، فرشته‌هایی پاک و بی آلایش هستند که تربیت متعهدانه و دلسوزانه آنان را در آینده زنانی تاثیرگذار خواهد کرد، موضوع تربیت را مورد تاکید قرار داد.

کد مطلب: ۱۳۵۰۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
دختران ما با تربیت متعهدانه، زنانی تأثیرگذار خواهند شد

علی عزتی، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ طی سخنانی قرآن، عترت و نماز را رکن اصلی برنامه های پرورشی این منطقه خواند و اظهار کرد: دختران ما فرشته های بی آلایشی هستند که اگر با دلسوزی و تعهد تحت تعلیم قرار بگیرند، در آینده انسان‌هایی معتقد، مفید و تاثیرگذار خواهند بود.

در این جشن و قبل از شروع اقامه نماز، جنگ شادی توسط یک گروه هنری دو نفره برای دانش آموزان اجرا و پس از آن شرکت‌کنندگان در جشن چند سرود، از جمله سرود سلام فرمانده را با هم اجرا کرده و سوگند نامه زیبایی را هم به صورت گروهی قرائت کردند.

گفتنی است این برنامه به همت کارشناسی قرآن، عترت و نماز معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه برگزار شد و در آن ۱۲۰ نفر از دانش آموزان پایه سوم دبستان های قائم مطلق و شاهد شهید فهمیده به همراه مدیران و مربیان و مسئولان مدارس مورد نظر معاون آموزش ابتدایی و کارشناسان حراست، ارزیابی عملکرد و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه حضور داشتند.

در پایان این برنامه که همزمان با اذان ظهر بود، به رسم یادبود هدایایی به دانش آموزان شرکت کننده تقدیم شد و فرشته های مکلف، نماز جماعت ظهر و عصر را به امامت تولیت آستان مقدس امامزاده صالح (ع) اقامه کردند.

خبرنگار: محمد عمرانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار