فتح‌الله زاده: مشکل استراماچونی را حل کنند مابقی با من

تهران (پانا) - مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت این تیم ۸۰۰ هزار دلار طلبکار است اما به آن دسترسی ندارد و اگر بدهی استراماچونی را پرداخت کنند مابقی مشکلات استقلال را حل و فصل خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۰۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
فتح‌الله زاده: مشکل استراماچونی را حل کنند مابقی با من

علی فتح‌الله‌زاده در حاشیه تمرین امروز استقلال که با حضور هواداران و اصحاب رسانه برگزار شد، تاکید کرد: با ساپینتو هماهنگ کردیم هفته‌ای یک جلسه تمرین با حضور تماشاگران برگزار شود و امروز خوشحالیم که این تمرین با حضور استقلالی‌ها برگزار شد.

وی ادامه داد: خدا را شاکریم که وضعیت استقلال خیلی خوب است و حرکتی رو به رشد دارد و امیدوارم بتوانیم این روند را حفظ کنیم.

فتح الله زاده افزود: برخی مشکلات مالی وجود دارد که پیش از این هم در مورد آن صحبت کردیم. یکی از دوستان می‌گفت چرا گفتی پول کالدرون را دولت داده و این را هم بدهد؟ گفتم من از اینکه دولت پول کالدرون را داده ناراحت نیستم و اعتقاد دارم کار خیلی خوب و درستی هم کرده است اما اگر به استقلال کمک نشود، کار ما خیلی سخت خواهد شد.

وی تاکید کرد: روزی که مدیریت قبلی یا مدیران قبل‌تر از آن حضور داشتند ۲۰ تا ۳۰ میلیارد بدهی به استراماچونی داشتیم اما با توجه به افزایش قیمت دلار و یورو، این مبلغ امروز به ۱۰۰ میلیارد رسیده است که پرداخت آن از سوی باشگاه استقلال غیرممکن است و باید همه کمک کنند تا از این گردنه به سلامت عبور کنیم.

مدیرعامل استقلال عنوان کرد: تاکنون حدود ۱۰۰ تا ۱۳۰ میلیارد هزینه کرده‌ایم. پول بازیکنان را داده و کمپ را هم درست کرده‌ایم. کمپ حجازی را قبلا دیده بودید و امروز می‌بینید چه شرایطی دارد،‌ از سویی دیگر ۴۰۰ هزار دلار داده ایم تا پنجره باز شود اما می‌خواهیم در مورد استراماچونی هم به ما کمک کنند و اطمینان دارم دولت کمک می کند.

او در مورد طلب های باشگاه استقلال تهران هم تاکید کرد: ۵۰۰ هزار دلار نزد کنفدراسیون آسیا داریم و ۳۰۰ هزار دلار هم برای تیم ملی طلبکار هستیم که جمع آن ۸۰۰ هزار دلار می‌شود اما در شرایط کنونی به آن دسترسی نداریم.

فتح‌الله‌زاده در واکنش به سئوالی در خصوص اینکه هیات مدیره با دریافت وام استقلال مخالفت کرده است، گفت: هیات مدیره با دریافت وام موافقت کرده و نمی‌دانم چرا برخی‌ها اخبار ضد و نقیض می‌دهند.

مدیر عامل استقلال در پاسخ به حواشی ایجاد شده در خصوص احتمال رفتنش از استقلال هم گفت: من استقلالی‌ هستم و دنبال پست و جایگاه نبوده و نیستم،‌ آمده‌ام تا کمک کنم. همین امروز اگر هر فردی بیاید و پول بیاورد او را پیش وزیر می‌برم و تا مدیرعامل استقلال شود و خود من هم کنارش می‌مانم تا کمک کنم.

او تاکید کرد: شرایط استقلال خوب است، بدهی استراماچونی را حل کنند ما بقی را ما انجام می‌دهیم. در مورد محرومیت ساپینتو هم باید بگویم رای او را می‌شکنیم چرا که حق او این نیست ۵ جلسه محروم باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار