مرحله یک‌چهارم جام حذفی اوایل اردیبهشت برگزار می‌شود

تهران (پانا) - مسئول برگزاری رقابت‌های جام حذفی فوتبال گفت در اوایل اردیبهشت ماه سال آینده مرحله یک چهارم جام حذفی برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۵۰۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
مرحله یک‌چهارم جام حذفی اوایل اردیبهشت برگزار می‌شود

به گزارش ایرنا، امیرحسین روشنک مسئول برگزاری رقابت‌های جام حذفی عصر پس از دیدار سپاهان و پرسپولیس در یک‌هشتم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مسابقات فصل بین دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان برگزار شد،. با توجه به اینکه بازی در جام حذفی بود و یکی از ۲ تیم باید از این رقابت‌ها کنار می‌رفتند حساسیت این بازی دوچندان بود.

وی افزود: بازی به بهترین شکل ممکن انجام شد و جا دارد از تمام عواملی که در برگزاری این بازی کمک کردند تشکر داشته باشم. بعد از سه سال این بازی با حضور تماشاگران برگزار شد و هیچ مشکلی به وجود نیامد.

مسئول برگزاری رقابت‌های درباره بازی‌های مرحله یک‌چهارم جام حذفی نیز اضافه کرد: هنوز یک بازی دیگر از مرحله یک هشتم نهایی باقی مانده است و تمام سعی و کوشش ما بر این است، بازی فولاد خوزستان و گل‌گهر سیرجان قبل از پایان سال برگزار شود.

روشنک در پاسخ به این پرسش که «مرحله بعدی جام حذفی چه زمانی برگزار خواهد شد؟»، اوایل اردیبهشت‌ماه سال آینده را زمان برگزاری مرحله یک چهارم اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار