در گفتگو با پانا:

میثم بائو: جام حذفی مربی باهوش می‌خواهد

الان وقت بی انگیزگی نیست/نبود تماشاگر باعث حاشیه نیمکت‌ها شده است/ نوار بدشانسی نساجی مقابل آلومینیوم پاره می‌شود

تهران (پانا) - معاون ورزشی باشگاه نساجی مازندران معتقد است نوار بدشانسی‌های این تیم مقابل آلومینیوم در جام حذفی پاره می‌شود و آنها به روزهای خوبشان برمی‌گردند.

کد مطلب: ۱۳۴۹۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد
میثم بائو: جام حذفی مربی باهوش می‌خواهد

میثم بائو در گفتگو با پانا، با اشاره به وضعیت تیم نساجی مازندران در آستانه بازی با آلومینیوم در جام حذفی گفت: «بازی مهمی در پیش داریم. درواقع این جدال تکرار همان فینال فصل گذشته است. ما باید تلاش کنیم تا بتوانیم تیم حریف را از پیش رو برداریم. کار دشواری است و باید زیرکانه و باهوش کارکنیم. همیشه بازی‌های جام حذفی اتفاقات غیرمترقبه می‌افتد و باید مراقب باشیم تا اسیر اتفاقات نشویم.»

وی افزود: «شرایط تیم ما طوری است که نیاز مبرم به برد داریم تا از آن خارج شویم. بالاخره فوتبال بالا و پایین دارد و یک تیم ممکن است در شرایط افت قرار بگیرد. انشالله ما بتوانیم با شکست آلومینیوم از این افتی که گریبان گیر تیم ما سده است، خارج شویم. ما مربی زحمت کشی داریم و از نزدیک شاهد زحمات آقای مطهری هستم.»

معاون ورزشی باشگاه نساجی مازندران ادامه داد: «تیم ما روی نوار بدشانسی افتاده است. در بخش فنی، عملکردی که تیم در زمین ارائه می‌دهد، واقعا عالی هستیم. فراز و نشیب تیم ما درنتیجه گیری است که بدون شک با یکی دو برد، از آن خارج می‌شویم. لیگ ایران هم مثل گذشته نیست که فاصله‌ی تیم‌ها و کیفیت بازیکنان باهم زیاد باشد. بازیکنان و تیم‌ها نزدیک به هم هستند. با یکی دو برد جایگاه تیم‌ها خیلی تغییر می‌کند.»

میثم بائو گفت: «در جام حذفی چون تک بازی است، میزبان و میهمان تفاوتی ندارد. همان‌طور که گفتم شک نکنید تیم‌ها تفاوت آن‌چنانی ندارند ولی مربی باهوش و زیرک می‌تواند با تاکتیک و چیدمانی که در نظر می‌گیرد، روی روند بازی و نتیجه تأثیرگذار باشد. ما انگیزه زیادی برای برد داریم تا هم تیم و هم مطهری از فشار خارج شوند.»

وی خاطرنشان کرد: «ما در لیگ باید کمی به شرایط سروسامان دهیم. استعفای مطهری به خاطر این بود تا شاید تیم به خودش بیاید. بازی سختی در پیش داریم و تیم مدعی استقلال هم دنبال نتیجه گرفتن و عقب نماندن از کورس است. ما در خانه و با تماشاگران خوبمان با حریف بازی داریم. در روزهای سخت آن‌ها حامی ما هستند و با حمایتشان امیدوارم بتوانیم استقلال را شکست دهیم.»

معاون ورزشی باشگاه نساجی مازندران ادامه داد: «امتیازها به هم نزدیک است. رقابت تیم‌های پایین جدولی به نظرم بیشتر و جذاب‌تر از بالای جدولی‌هاست. تیم‌های میانه جدولی اما چون با منطقه سقوط و بالا فاصله‌دارند، کمی بی‌انگیزه هستند. اما برای نساجی از الان بی‌انگیزه شدن زود است. ما لیگ قبل ۱۱ امتیاز از سایپا عقب بودیم اما جبران کردیم و آن‌ها سقوط کردند. الان هم کار تمام نشده و باید تلاش کنیم تا جایگاه مناسبی را کسب کنیم. نیم‌فصل دوم امتیاز گرفتن خیلی سخت است.»

میثم بائو گفت: «مدعیان قهرمانی هم ۴ تیم بالانشین هستند. البته پرسپولیس این هفته‌های اخیر کمی افت کرده اما شک نکنید آن‌ها باتجربه هستند و زود به‌روزهای خوب برمی‌گردند. اگر هم می‌بینید این هفته‌ها همه از حواشی نیمکت‌ها حرف می‌زنند، دلیلش این است که هوادار در ورزشگاه نیست. از وقتی بازی‌ها بدون تماشاگر شده، حواشی نیمکت‌ها بیشتر به چشم آمده است. دلیلش هم این است که وقتی ورزشگاه خالی باشد، راحت صحبت‌ها شنیده می‌شود و تنش بالا می‌گیرد. اما تماشاگر باشد، دیگر این حرف‌ها شنیده نمی‌شود. متأسفانه این حواشی نیمکت‌ها دیگر تبدیل به عادت شده است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار