در گفت‌وگو با پانا:

اسماعیل حلالی: سپاهان پول، بازیکن و زور دارد

بازیکنان نباید به داور کاری داشته باشند/ پرسپولیس در وقت قانونی باید کارسپاهان را تمام کند

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است سرخپوشان پایتخت باید در وقت قانونی کار سپاهان را در جام حذفی تمام کنند تا کار به وقت اضافه کشیده نشود.

کد مطلب: ۱۳۴۹۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد
اسماعیل حلالی: سپاهان پول، بازیکن و زور دارد

مجتبی سیدی/ اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به رویارویی سپاهان و پرسپولیس در جام حذفی گفت: «برعکس همه که فکر می‌کنند پرسپولیس شرایط خوبی ندارد و بازی سختی مقابل سپاهان در پیش خواهد داشت، این سپاهان است که کار سختی دارد. همیشه پرسپولیس وقتی مقابل تیم‌های مدعی و قدرتمند قرار می‌گیرد، باهوش و تمرکز بالا بازی می‌کند. برعکس؛ مقابل تیم‌های که بسته بازی می‌کنند، تیم ما ضرب‌آهنگ خوبی در انتقال توپ ندارد و به مشکل می‌خورد. در این بازی اما حواس بازیکنان خیلی جمع است و می‌دانند که حق اشتباه ندارند.».

وی افزود: «ما باید کار خودمان را بکنیم و به هیچ‌چیز اهمیت ندهیم. سپاهانی‌ها در زمین خودشان بازی می‌کنند و آن‌ها هم انگیزه دارند. در مقابل زنیت هم پیروز شدند و باروحیه هستند. شک نکنید بازی خوبی خواهیم دید به‌خصوص از طرف تیم پرسپولیس. بچه‌ها فکر می‌کنم می‌خواهند روند لیگ را فراموش کنند و می‌دانند اینجا مسیر میانبری برای رسیدن به آسیاست. انگیزه در چنین بازی‌هایی زیاد است.»

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: «ما باید آگاه باشیم و اسیر حواشی تیم میزبان نشویم. آن اتفاقات گذشته باید برای ما درس و تجربه شود. تیمی مثل فولاد می‌آید باروح و روان ما بازی می‌کند و تیم را به هم می‌ریزد. سپاهان هنوز به زمین نرسیده، می‌آید و در هتل مشکل درست می‌کند. ما نباید اسیر این حواشی شویم و بازی بخوریم. بچه‌ها باید در آرامش کار خودشان را بکنند. کادر فنی ما هم باید آرامش خود را کنار زمین حفظ کند و تیم را با تمرکز به زمین بفرستد.»

اسماعیل حلالی گفت: «وقفه بازی تا سپاهان اتفاقاً خوب بود و بچه‌ها ریکاوری و استراحت خوبی کردند. ما نباید اجازه دهیم کار به پنالتی بکشد و باید کار را در وقت‌های قانونی تمام کنیم. برد مقابل سپاهان می‌تواند در لیگ هم ازلحاظ روحی روانی تیم ما را در موقعیت خیلی خوبی قرار دهد. سپاهان هم رقیب اصلی ما است اما احساسم می‌گوید که ما بازی را می‌بریم و کار به وقت‌های اضافه هم نمی‌رسد.»

وی خاطرنشان کرد: «سپاهان اخیراً توانسته خودش را پیدا کند. مربی‌شان شرایط را شناخته و تیمشان هم بازیکنان خوب خارجی گرفته است. آن‌ها هم پول‌دارند، هم بازیکنان و امکانات استاندارد و خوب و هم زورشان زیاد است. ما باید با ذهنی آرام وارد این بازی شویم و اجازه ندهیم حواشی ما را از هدف دور کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار