احداث ۷۵۰ واحد مسکونی برای زلزله‌زدگان خوی توسط بنیاد مسکن اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردبیل از احداث ۷۵۰ واحد مسکونی توسط این بنیاد برای هموطنان آسیب‌دیده شهرستان خوی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۹۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد
احداث ۷۵۰ واحد مسکونی برای زلزله‌زدگان خوی توسط بنیاد مسکن اردبیل

فرهاد سبحانی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردبیل با اشاره به استقرار ستاد معین بنیاد مسکن این استان بلافاصله پس از زلزله خوی در این شهرستان زلزله‌زده، از احداث ۷۵۰ واحد مسکونی توسط این بنیاد برای هموطنان آسیب‌دیده خبر داد.

وی همچنین با اشاره به بازدید اخیر استاندار اردبیل و برخی مسؤولان از مناطق زلزله‌زده خوی اظهار کرد: ۷۵۰ واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل برای هموطنان زلزله‌زده خوی ساخته خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان افزود: ستاد معین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردبیل بلافاصله پس از زلزله خوی در این شهرستان زلزله‌زده مستقر شده و علیرغم فصل سرما عملیات بازسازی را آغاز کرده است.

سبحانی تصریح کرد: علاوه بر احداث ۷۵۰ واحد، عملیات تعمیر و مقاوم‌سازی ۱۵۰۰ واحد نیز به ستاد معین بنیاد مسکن اردبیل سپرده شده است.

وی گفت: هم‌اکنون ۵۳ نفر از نیروی انسانی، فنی و اداری و ۲۰ دستگاه ماشین‌آلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای خدمت به زلزله‌زدگان خوی، در این شهرستان زلزله‌زده مستقر هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار