مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان:

نمایشگاه هفته مشاغل در گلستان در هدایت تحصیلی دانش‌آموزان موثر است

گلستان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان عنوان کرد نمایشگاه هفته مشاغل در هدایت تحصیلی دانش‌آموزان موثر است.

کد مطلب: ۱۳۴۹۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه هفته مشاغل در گلستان در هدایت تحصیلی دانش‌آموزان موثر است

این مراسم افتتاحیه با حضور سیدرضا نظری مدیرکل آموزش و پرورش استان، ابراهیم احمدی، فرماندار شهرستان علی آباد، سید عبدالله سید کتولی مدیر آموزش وپرورش شهرستان علی آباد، معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان و سایر مسئولین استانی و شهرستانی گرگان و علی آباد برگزار شد.

سید رضا نظری، مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان در گفت‌و‌گو با پانا بیان کرد: «باید بستری برای معرفی مشاغل به دانش آموزان مهیا شود تا دانش آموزان بتوانند حرفه ای را انتخاب کنند که تا ۲۰ سال آینده از آن درآمد داشته باشند.»

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه افزود: «بعضا در میان دانش آموزان،کسانی هستند که در انتخاب شغل تردید دارند یا اطلاع کافی درباره آن ندارند. این نمایشگاه هفته مشاغل در هدایت تحصیلی دانش‌آموزان موثر خواهد بود.»

نظری همچنین بیان کرد: «انتخاب رشته تحصیلی دانش آموزان بر اساس شناخت مشاغل، آینده بهتری را رقم‌ خواهد زد.»

ابراهیم احمدی، فرماندار شهرستان علی آباد، افزایش شناخت و آگاهی دانش آموزان با مهارت های شغلی را ضروری دانست و برگزاری این نمایشگاه را فرصتی برای آشنایی آنها با مشاغل مختلف و انجام آن در کنار باقی وظایف عنوان کرد.

سید عبدالله سید کتولی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان علی آباد، یادگیری مهارت های شغلی توسط دانش آموزان بر اساس استعداد و علاقه آنها را راه حل توسعه اقتصاد کشور بیان کرد.

لازم به ذکر است نمایشگاه استانی از یکم تا سوم اسفند ماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ عصر در مصلی نماز جمعه امام رضا (ع) علی آباد دایر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار