در پیام تبریک معاون پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش استان گلستان به مناسبت روز امور تربیتی عنوان شد:

آموزش‌وپرورش با تبادل نظر، ارتقای کیفیت فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی را بررسی کند

گلستان (پانا) - معاون پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش استان گلستان در پیام تبریکی عنوان کرد نهاد امور تربیتی، نهالی است که به پشتوانه اندیشه‌های رفیع و انسان‌ساز بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، توسط شهیدان رجایی و باهنر در گستره آموزش‌وپرورش کشور کاشته شد و برکات معنوی آن، بوستان‌های عشق و ایثار را شور و شعور بخشید.

کد مطلب: ۱۳۵۱۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
آموزش‌وپرورش با تبادل نظر، ارتقای کیفیت فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی را بررسی کند

متن پیام موسی کابلی به این شرح است.

به نام خداوند بخشاینده و مهربان
«نهاد امور تربیتی، نهالی است که به پشتوانه اندیشه‌های رفیع و انسان‌ساز بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، توسط شهیدان رجایی و باهنر در گستره آموزش‌وپرورش کشور کاشته شد و برکات معنوی آن، بوستان‌های عشق و ایثار را شور و شعور بخشید.

هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی فرصت مناسبی است تا آموزش‌وپرورش بتواند ضمن ایجاد فضای گفت‌وگو، تبادل‌نظر و نقد سازنده، راهکارهای بهبود و ارتقای کیفیت فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی را مورد بررسی قرار دهد و گفتمان سند تحول بنیادین را که رویکرد اصلی آن تربیتی و فرهنگی، به‌ ویژه تربیت انسان شایسته بر اساس آموزه‌های قرآن و دستیابی دانش‌آموزان به مراتبی از حیات طیبه است، ضمن تبیین ابعاد آن، برنامه محوری این هفته قرار دهد.

با درود به روح پاک و ملکوتی امام راحل(ره) و شهیدان رجایی و باهنـر، بنیان‌گذاران نهاد امور تربیتی و آرزوی سلامت و طول عمر با عزّت برای مقام معظم رهبری، هشتم اسفند سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی را به همه همکاران فرهیخته و متولی امر تربیت در نظام تعلیم و تربیت استان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

توفیق و عزت شما دغدغه مندان حوزه فرهنگ و تربیت را تحت توجهات خاصه حضرت ولی عصر(عج) و در سایه سار وجود رهبر انقلاب اسلامی از درگاه احدیت مسالت می‌کنم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار