مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان تهران:

در انتخاب هدف، استعداد مقدم‌تر از علاقه است

بهارستان یک (پانا)- مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان تهران، در افتتاح نمایشگاه دانش‌آموزی مدرسه انقلاب ناحیه یک بهارستان، شرط انتخاب هدف را شناسایی و در نظر گرفتن استعداد دانست.

کد مطلب: ۱۳۴۹۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد
در انتخاب هدف، استعداد مقدم‌تر از علاقه است

حجت‌الاسلام نقی یعقوبی مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان تهران در آیین افتتاح نمایشگاه دانش‌آموزی مدرسه انقلاب ناحیه یک بهارستان در آموزشگاه نمونه دولتی پسرانه امام علی(ع) این منطقه، گفت: با فعالیت و بازدید از هزاران مدرسه در استان‌های مختلف، بی‌شک نمایشگاه مدرسه انقلاب را دلیلی برای شکوفایی استعداد دانش‌آموزان می‌دانم.

حجت‌الاسلام یعقوبی در ادامه اظهار کرد: در امر مهم برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها لازم است تا دانش‌آموز با واقعیت‌ها روبرو شود و برای انتخاب هدف خود، استعداد را مقدم‌تر از علاقه بداند؛ هدف از برگزاری این نمایشگاه این است که دانش‌آموزان استعدادهای خویش را بیابند؛ درحالی‌ که لازم بود تا این اتفاق در دوران ابتدایی دانش‌آموزان رخ می‌داد.

یعقوبی در پایان سخنان خود با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری که می‌فرمایند "اگر شما می‌گویید کشور ما ضعیف شده است، چرا تلاش می‌کنید که کشور را زمین بزنید" گفت: بنابراین لازم است تا همگان دست به دست هم دهیم تا بتوانیم باعث پیشرفت کشور عزیز ایران شویم.

خبرنگار دانش‌آموز: النا چالیشگر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار