مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی:

راهیان نور یعنی حرکت در مسیر نور که همان راه خدا است

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با بیان این که مردم تا آخر عمر، مدیون شهدا هستند، راهیان نور را مسیر پرنور حرکت در راه خدا عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۸۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد
راهیان نور یعنی حرکت در مسیر نور که همان راه خدا است

حجت‌الاسلام والمسلمین علی پوررادی گفت: در هر نسل و دورانی طاغوتی وجود داشته و هم اکنون نیز وجود دارد و حق و باطل همیشه در برابر هم قرار گرفته اما وظیفه همه ائمه اطهار ایستادگی در برابر طاغوت ها و عمل به دستورات خداوند بوده است.

وی ادامه داد: در برابر طاغوت ها با هر شیوه‌ و روشی، آمادگی لازم است چرا که در دفاع از اسلام، قرآن، حجاب، وطن و شخصیت‌ باید عزت و عظمت خود را حفظ کنیم چرا که این وظیفه اصلی همه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: آنانی که در رکاب پیامبر اسلام جنگیدند و از همه چیزشان گذشتند و جان خود را به خاطر اسلام و دین در برابر طاغوت ها فدا کردند، مقام والایی دارند و اکنون جوانان ما این راه را ادامه داده اند و برای ما نشان دادند که باید در برابر طاغوت ایستادگی کرد.

وی اذعان کرد: ما تا آخر عمر خود مدیون همه شهیدان هستیم چرا که شهیدان به خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم، در ظاهر اسیر شدند تا ما اسیر نشویم، راحتی زندگی را برای خودشان حرام کردند تا ما راحت زندگی کنیم و خونشان را نثار کردند تا ما سرافراز و آزادانه زندگی کنیم.

پوررادی افزود: راهیان نور یعنی حرکت در مسیر نور که همان راه خدا است، راهی که شهیدان آن را پیمودند و مدال پر افتخار شهادت را به گردن خود آویختند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است دانش آموزان با ادامه دادن راه پر نور شهدا بتوانند همانند آنان پرچم دار دین، اسلام و ولایت باشند.

دانش آموز خبرنگار : رومینا موسوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار