معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

دشمن از خودباوری مردم ایران هراس دارد

زنجان (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار  گفت دشمن با شعارهای مردم‌ فریب وانمود می‌کند که همراه و دلسوز مردم است، اما با تحریم‌هایی که اعمال می‌کند مستقیما به آنها آسیب می‌رساند.

کد مطلب: ۱۳۴۸۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد
دشمن از خودباوری مردم ایران هراس دارد

ابوالفضل رفیعی در همایش دانش‌آموزی یاوران انقلاب، با بیان اینکه مهم‌ترین سرمایه ملی منابع انسانی هستند که به خودباوری و آگاهی رسیده‌اند، اظهار کرد: دانش‌آموزان در سنگر علم و دانش قرار دارند و مشغول جهاد علمی هستند؛ از این جهت نسل جدید و دانش‌آموزان بسیار حائز اهمیت هستند. نسل جدید و حضور اجتماعی آنها برای دشمنان قابل هضم نیست و همواره می‌خواهند از این طریق به جامعه آسیب برسانند.

وی با بیان اینکه دشمن با تحریک احساسات مردم توطئه می‌کند، ادامه داد: ما آزادی را در چارچوب خاصی تعریف می‌کنیم و آن آزادی ظاهری و ابتذال نیست؛ بلکه ما ذهن آزاد داریم و در تامین سرنوشت خود و فعالیت‌های اجتماعی آزاد هستیم و همواره شکوفایی در عرصه‌های علمی‌، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی را مشاهده می‌کنیم.

رفیعی به حضور پررنگ زنان در جامعه اشاره کرد و گفت: در حوزه بانوان آمارها نشان می‌دهد که به برکت انقلاب اسلامی پیشرفت‌های قابل توجهی داشته‌ایم؛ در حین اینکه دشمن شبانه‌روزی بر طبل ناکارآمدی این نظام می‌کوبد و بیان می‌کند که زنان از آزادی بهره‌مند نیستند. دشمنان آزادی ظاهری و ابتذال را برای خود افتخار می‌دانند. یکی از مواردی که در دین بر روی آن بسیار تاکید شده، آزادی و آفرینش انسان آزاد است.

وی افزود: انقلاب اسلامی یک تمدن جدید را در دنیا معرفی می‌کند که مبتنی بر دین است و در چارچوب دین، فعالیت سیاسی و اجتماعی انجام می‌شود و دشمن از این مسئله هراس دارد؛ بنابراین دشمن از روز اول با انقلاب اسلامی بنای مخالفت را گذاشت و با انواع مشکلات جامعه را درگیر کرد که به دنیا بگوید این مدل حکومتی و حرکتی محکوم به شکست و تنهایی است.

رفیعی با بیان اینکه ما بعد از انقلاب با مشکلات، کودتا و فتنه‌های گوناگونی روبه‌رو بوده‌ایم اما با یاری خداوند از آنها عبور می‌کنیم و دشمن را شکست می‌دهیم، تصریح کرد: دشمن پس از اینکه در جنگ نرم و سخت شکست خورد، جنگ ترکیبی را در پیش گرفت؛ دشمن از مدت‌ها پیش فهمیده است که در مقابل ملت ایران و اعتقادات آنها نمی‌تواند ایستادگی کند.

این مسئول با اشاره به اینکه ما دست استعمار نوین را از کشور قطع کرده‌ایم اما دشمن کماکان به دنبال این است که دوباره برگردد و منابع کشور را چپاول کند، اذعان کرد: دشمن با شعارهای مردم فریب وانمود می‌کند که همراه و دلسوز مردم است اما با تحریم‌هایی که اعمال می‌کند مستقیما به مردم آسیب می‌رساند. دشمن از خودباوری مردم هراس دارد و سعی دارد باورهای مردم را تغییر دهد و با سبک زندگی نوین به اهداف خود جامه عمل بپوشاند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: ما باید با عزم راسخ تلاش کنیم تا بدخواهان انقلاب اسلامی به اهداف خود دست پیدا نکنند و باید در نقطه مقابل هر آنچه که دشمن ‌می‌خواهد عمل کنیم. دشمن دلسوز ملت ایران نیست و می‌خواهد میان مردم تفرقه ایجاد کند اما ما با اتحاد و انسجام خود در مسیر پیشرفت انقلاب و حفظ آن قدم برمی‌داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار