مدیر فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ملارد خبر داد:

بازدید دانش آموزان دبستان غیردولتی حلما ملارد، از شهرک ترافیک

ملارد (پانا) - مدیر فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ملارد از بازدید دانش‌آموزان دبستان غیردولتی حلما از شهرک ترافیک با هدف آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ درست رانندگی و قوانین آن خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۸۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد
بازدید دانش آموزان دبستان غیردولتی حلما ملارد، از شهرک ترافیک

اکرم چراغی، مدیر فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ملارد در تشریح این خبر گفت: دانش‌آموزان دبستان غیردولتی حلما جهت نهادینه شدن نظم و قانون راهنمایی و رانندگی و آشنایی بیشتر با این موضوع با هماهنگی معاونت فرهنگی، اجتماعی شهرداری ملارد و پیگیری کارشناسی اردویی آموزش و پرورش ملارد به بازدید از پارک آموزشی ترافیک شهرداری ملارد رفتند.

وی ادامه داد: در این بازدید دانش‌آموزان با توضیحات کامل و جالب راهنمای پارک ترافیک که با زبان کودکانه بیان شد با قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله تابلوها و خطوط عابر پیاده، پل رو گذر و زیر گذر مخصوص عابر پیاده آشنا شدند.

این مقام مسئول افزود: پارک ترافیک یکی از بهترین ایده‌ها برای یادگیری قوانین راهنمایی و رانندگی و انجام رفتارهای درست در زمان وقوع ترافیک‌های سنگین به نسل آینده رانندگان کشور است. بهتر است تمامی آموزش‌ها از پایه به دانش‌آموزان کودک و نوجوان که نسلهای بعدی جامعه را تشکیل می‌دهند، داده شود. انجام این کار باعث می‌شود در سال های آینده شاهد کاهش موج تصادفات جاده‌ای و بروز مشکلات کوچک و بزرگ باشیم.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار