معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز خبر داد:

برگزاری دوره توانمندسازی فلسفه تربیت در جمهوری اسلامی ویژه سوادآموزان

کرج (پانا) - دوره ضمن خدمت فلسفه تربیت در جمهوری اسلامی به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ویژه شاغلین حوزه سوادآموزی دراستان البرز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۴۷۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره توانمندسازی فلسفه تربیت در جمهوری اسلامی ویژه سوادآموزان

رویا عسگرپور، معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دوره توانمندسازی فلسفه تربیت در جمهوری اسلامی برای همکاران حوزه سوادآموزی برگزار شد.

عسگرپور هدف از برگزاری این دوره را آشنایی بیشتر همکاران حوزه سوادآموزی با اهداف تربیتی اسناد بالادستی عنوان کرد و افزود: معاونت سوادآموزی دوره های مختلف توانمندسازی (دوره های عمومی،اختصاصی) را برای جامعه هدف خود از جمله آموزش‌دهندگان و همکاران شاغل در حوزه سوادآموزی را در طول سال برنامه‌ریزی و اجرایی کرده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری بیش از هزار نفر ساعت دوره توانمندسازی در حوزه های مختلف با محوریت روش تدریس، آموزش بزرگسال، آموزش کار با سامانه، جلسات توجیهی و... اجرایی شده خاطرنشان کرد: دوره توانمندسازی فلسفه تربیت در جمهوری اسلامی به مدت ۱۶ ساعت به صورت الکترونیکی و به منظور آشنایی همکاران با اهداف تربیتی در دهه فجر برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار