عضو کمیسیون آموزش مجلس در گفت‌وگو با پانا:

راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن پاسخ محکمی به توهمات دشمن بود

تعلق خاطر نسل جدید به انقلاب و ارزش‌های انقلاب ‌اگر بیش از نسل اول نباشد مطمئنا از آن‌ها عقب‌تر نیستند/ متولیان، پیام انقلاب را برای جوانان و نوجوانان به‌روز کنند

تهران (پانا) - نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد هم حرکت انقلاب اسلامی به حمدالله حرکت رو به جلو و پیش‌رونده‌ای است و هم نسل جدید جوان و نوجوان همان تعلق خاطر را به انقلاب دارند. تعلق خاطر آن‌ها هم اگر بیش از نسل اول نباشد مطمئنا از آن‌ها عقب‌تر نیستند.

کد مطلب: ۱۳۴۷۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن پاسخ محکمی به توهمات دشمن بود

پرویز پیکری / ... مهرداد ویس‌کرمی در گفت‌وگو با پانا با تاکید بر اینکه حضور پرشور دانش‌آموزان در راهپیمایی 22 بهمن غیرمنتظره نبود، گفت: «‌انتظار ما و واقعیت‌های جامعه ‌همین پایبندی و وفاداری نسل جدید به انقلاب اسلامی را نشان می‌دهد. دشمن با یک‌سری موارد و مصادیق کم و استثنا‌ها، با یک جنگ رسانه‌ای تلاش می‌کند تا القا کند که نسل جدید با انقلاب فاصله گرفته‌اند اما واقعیت این است که این چیزی جز توهمات دشمن و یک جنگ روانی دشمن بیشتر نیست راهپیمایی 22 بهمن نیز به این توهمات پایان داد و پاسخ محکمی به این دشمنی‌ها بود. متاسفانه بعضی‌ها هم تحت تاثیر این جنگ روانی قرار گرفته‌اند و شروع کرده‌اند به گفتن علت فاصله‌گرفتن نسل جوان از انقلاب اسلامی! در حالی که اشتباه می‌کنند.»

تعلق خاطر نسل جدید به انقلاب و ارزش‌های انقلاب ‌اگر بیش از نسل اول نباشد مطمئنا از آن‌ها عقب‌تر نیستند

وی ادامه داد: «ما از ابتدای انقلاب اسلامی تا‌کنون را که مقایسه می‌کنیم، اتفاقا نسل جدید نه تنها با انقلاب فاصله‌ای پیدا نکرده‌اند بلکه پا به پای انقلاب جلو آمده‌اند. با گذشت زمان یک سری تغییرات اجتماعی که اتفاق افتاده است دلیل بر این نیست که انقلاب اسلامی یا نوجوانان و جوانان تغییرات اساسی کرده‌اند؛ هم حرکت انقلاب اسلامی به حمدالله حرکت رو به جلو و پیش‌رونده‌ای است و هم نسل جدید جوان و نوجوان همان تعلق خاطر را به انقلاب دارند. تعلق خاطر آن‌ها هم اگر بیش از نسل اول نباشد مطمئنا از آن‌ها عقب‌تر نیستند.»

22 بهمن محک و آزمون خوبی بود برای کسانی که سریع تحت القائات دشمن احساس می‌کنند انقلاب نابود شده است یا نسل جدید از آن فاصله گرفته‌اند!

این عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به اینکه این کشور متعلق به ملت شریف ایران است و به طور طبیعی نسل‌های گذشته باید کار ‌و ادامه حرکت را به نسل جدید واگذار کنند که این اتفاق افتاده است و خواهد افتاد، گفت: «‌‌هیچ جای نگرانی وجود ندارد. جایی باید نگران شد که خدایی ناکرده از ارزش‌های انقلاب فاصله بگیریم. بزرگترین خطر برای انقلاب اسلامی زمانی است که از عدالت، مردم‌داری و ایثار فاصله بگیرد. هرچه ما بر ارزش‌های انقلاب اسلامی که همان ارزش‌های ملی و الهی است اصرار کنیم، هم در شعار ‌هم عمل و رفتا‌های مسئولان، قطعا نسل جدید هم با همین حرکت الهی همراهی بیشتری خواهند کرد.»

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: «22 بهمن محک و آزمون خوبی بود برای کسانی که سریع تحت القائات دشمن احساس می‌کنند انقلاب نابود شده است یا نسل جدید از آن فاصله گرفته‌اند!. ما معتقدیم هیچ جدایی بین نسل جدید با ارزش‌های انقلاب وجود ندارد و نسل امروزی پایبندتر از نسل‌های ابتدایی انقلاب هستند و یک نمونه آن را 22 بهمن به خوبی نشان داد.»

متولیان، پیام انقلاب را برای جوانان و نوجوانان به‌روز کنند

وی تصریح کرد: «آموزش و پرورش و دانشگاه‌های ما و نهادهای فرهنگی با محوریت اماکن فرهنگی و مساجد نقش اساسی دارند در اینکه پیام انقلاب را به‌روز ‌و هم آن را با ذائقه نسل جدید متناسب کنند. آن‌چه مهم است ایستادگی و پافشاری بر ارزش‌های بزرگی است که انقلاب اسلامی بر اساس آن‌ها شکل گرفته و بر پایه همان ارزش‌ها باید ادامه پیدا کند. اعتماد به جوانان و نوجوانان و اینکه ما در ادامه مسیر نسبت به آن ارزش‌های انقلاب مانند عدالت‌طلبی،‌ خداجویی، ایثار و مردم‌داری ‌اصرار کنیم و در عمل آن‌ها را برای نسل جوان اثبات کنیم بهترین تبلیغ برای انقلاب اسلامی است.»

نسل جوان و نوجوان ما با همین شوری که در 22 بهمن شرکت کردند‌ حرکت‌شان را ادامه دهند/ گام دوم انقلاب بسیار عمیق‌تر، قوی‌تر و سریع‌تر از گام اول برداشته خواهد شد

ویس‌کرمی گفت: «انشالله گام دوم انقلاب بسیار عمیق‌تر، قوی‌تر و سریع‌تر از گام اول برداشته خواهد شد، آینده کشور و انقلا‌ب روشن است و اگر کسی خود را از این قطار انقلاب پیاده کند عاقبت به خیر نخواهد شد. امیدواریم همه نسل جوان و نوجوان ما با همین شوری که در 22 بهمن شرکت کردند‌ حرکت‌شان را ادامه دهند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار