کسب سه مقام در دو رشته ورزشی توسط دانش‌آموزان ایلامی

ایلام (پانا) - نایب قهرمانی تیم فوتسال و کسب دو مقام اول و دومی در رشته دو و میدانی در مسابقات ورزشی دانش‌آموزان کشوری برای استان ایلام، درخشش قابل توجهی بوده است.

کد مطلب: ۱۳۴۷۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد
کسب سه مقام در دو  رشته ورزشی توسط دانش‌آموزان ایلامی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام، تیم فوتسال دانش آموزان دختر استان ایلام در مسابقه نهایی رقابت های ورزشی دانش آموزان در رشته فوتسال با شکست مقابل تیم قدرتمند خراسان رضوی به مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

دختران دانش آموز فوتسالیست ایلامی با درخشش در این دوره از رقابت ها و کسب پیروزی های متعدد به مرحله فینال این مسابقات رسیده بودند و در مسابقه نهایی به مصاف تیم خراسان رضوی رفتند که بازی را با نتیجه ۲ بر صفر به حریف واگذار کرده و به عنوان نایب قهرمانی مسابقات فوتسال دانش آموزی در مرحله کشوری بسنده کردند.

شایان ذکر است در مسابقات ورزشی دختران دانش آموز که در استان هرمزگان برگزار شد، تیم دو و میدانی دانش آموزان دختر نیز در مسابقات کشوری ورزش دانش آموزی خوش درخشیده و الهه علیزاده و آیدا بی ضرر به ترتیب در رشته های پرتاب وزنه و پرتاب نیزه موفق به کسب عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی این مسابقات شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار