فرماندار شهرستان فیروزکوه:

جمهوری اسلامی و ملت ایران در ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی در نقطه‌ای موفق و پیروزمند قرار دارند

فیروزکوه ( پانا) - فرماندار شهرستان فیروزکوه در راهپیمایی ۲۲بهمن این شهرستان گفت جمهوری اسلامی و ملت ایران در چهل و چهارسالگی انقلاب اسلامی در نقطه‌ای موفق و پیروزمند قرار دارند و قدرت و قابلیت ایرانیان برای ساخت تمدن اسلامی بیش از هر زمان دیگری آشکار شده است.

کد مطلب: ۱۳۴۶۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد
جمهوری اسلامی و ملت ایران در ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی در نقطه‌ای موفق و پیروزمند قرار دارند

محمد حیدری‌منش اظهار کرد: انقلاب اسلامی که از بزرگ‌ترین رویدادهای تاریخی قرن بیستم است، تنها انقلاب دارای آرمان تمدن‌سازی و ایجاد بسترها و زمینه‌های رشد و تعالی برای سعادت نوع بشر است.

وی افزود: اکنون انقلاب اسلامی با وجود همه دشمنی‌های جبهه استکبار و دنباله‌های داخلی، چهل و چهارمین سالروز پیروزی‌اش فرا رسیده و ملت ایران، حماسه‌ دیگری در ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۱ خلق کردند.

حیدری‌منش بیان کرد: راز دشمنی‌های قدرت‌های سلطه‌گر در ۴۴ سال گذشته با انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران، به آرمان و هدف متعالی استقلال طلبی و استکبارستیزی برمی‌گردد؛ جمهوری اسلامی و ملت ایران در چهل و چهار سالگی انقلابش در نقطه‌ و موقعیتی قرار دارد که قدرت و قابلیت ایرانیان برای ساخت تمدن اسلامی بیش از هر زمان دیگری آشکار شده است.

وی تصریح کرد: اگرچه دشمنان با جنگ نرم و تمرکز بر جنگ شناختی در کارزار جنگ ترکیبی خود علیه جمهوری اسلامی تلاش به القای ناکارآمدی جمهوری اسلامی و نظام دینی با محوریت ولایت فقیه می‌کنند، ولی خود به درستی می‌دانند که واقعیت دقیقاً برخلاف آن چیزی است که تصویرسازی کرده و تبلیغ می‌کنند. تصویرسازی و تبلیغ آنان برای گمراه‌سازی نسل جوان و بدبین کردن آنها نسبت به اصل انقلاب، نظام ولایی و مسئولان کشور با هدف کاهش سرمایه اجتماعی جمهوری اسلامی است؛ اما نگرانی‌های دشمنان در واقع امر به دلیل موفقیت‌ها، کارآمدی‌ها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی است.

وی افزود: ملت ایران در دوران نظام دوقطبی و حاکمیت مطلق دو تفکر سوسیالیستی شرق و لیبرالیستی غرب، پرچم اسلام را در انقلاب خود به اهتزاز درآورد و بر خلاف همه نظریه‌های انقلاب و دیدگاه‌های جامعه‌شناسان غربی و شرقی، ایرانیان با همین پرچم و تحت رهبری دینی و الهی حضرت امام خمینی، انقلاب اسلامی خود را به صورت معجزه‌آسا به پیروزی رساندند. رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی، از انقلاب اسلامی به عنوان «انفجار نور» یاد کرده و آن را «معجزه قرن» نامیدند.

فرماندار فیروزکوه گفت: فرایند انقلاب اسلامی را دو گروه با تمام وجود درک و فهم کرده‌اند: گروه اول که عمده ملت ایران و جریان انقلابی هستند؛ با این فهم درست با همه توان پای انقلاب ایستادگی کرده و برای ماندگاری و پیشبرد انقلاب به سمت آرمان تمدن‌سازی‌اش تلاش می‌کنند و از پرداخت هر نوع هزینه مالی، جانی و آبرویی در راه انقلاب هیچ هراسی به خود راه نمی‌دهند. این گروه با نگاهی امیدوارانه مبتنی بر واقعیات، هیچ تردیدی نسبت به توانایی‌های ملت ایران و نظام ولایی برای ساخت تمدن اسلامی به خود راه نداده، طبق سنت الهی آینده را از آن مؤمنان دانسته و در برابر تهدیدات و رجزخوانی‌های دشمن، خود را مخاطب کلام حضرت حق قرار می‌دهند که فرمود: «وَلا تَهِنوا وَلا تَحزَنوا وَأَنتُمُ الأَعلَونَ إِن كُنتُم مُؤمِنینَ».

حیدری‌منش افزود: اما گروه دوم، دشمنان این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران هستند که با توجه به ماهیت انقلاب اسلامی و آرمان تمدن‌سازی این انقلاب و باور به توانایی‌های تمدن‌ساز ایرانیان به دلیل سابقه و پیشینه تاریخی، پای نابودی انقلاب اسلامی و ساقط کردن جمهوری اسلامی و پایمال کردن استقلال و عزت ایران ایستاده‌اند و در این مسیر ۴۴ سال است که دارند هزینه می‌کنند!

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در ۴۴ سالگی خود در چه موقعیتی قرار دارد. انقلاب اسلامی در دوران نظام دوقطبی شکل گرفت و پیروز شد. جمهوری اسلامی در برابر توطئه‌های شرق و غرب ایستادگی کرد و ملت ایران در دهه اول انقلاب خود شاهد به موزه تاریخ رفتن سوسیالیسم بود و اکنون جهانیان شاهد احتضار و روند میرایی لیبرالیسم و جابه‌جایی قدرت از غرب به آسیا پس از چند صد سال هستند.

حیدری‌منش بیان کرد: سهم انقلاب اسلامی و ملت ایران در این جابه‌جایی مرکز ثقل قدرت جهان از غرب به شرق، سهم اصلی و برتر است. قدرت آسیایی در حال شکل‌گیری، نظم نوین جهانی را رقم خواهد زد و در این نظم نوین تنها قدرت دارای آرمان برای سعادت بشر، جمهوری اسلامی با آرمان‌ ساخت تمدن نوین اسلامی بر پایه‌های معنویت، عقلانیت و عدالت است. دوران سروری و خود برترپنداری غربی‌ها به پایان رسیده و جملاتی، چون باغ اروپا و وصله روی شلوار لی آمریکایی‌ها هم دردی از غربی‌ها درمان نمی‌کند. دوران تمدن غربی‌ها که تهی از معنویت، اخلاق و عدالت بود، به پایان رسیده و فصل نوینی در تاریخ بشر در حال خودنمایی است.

فرماندار فیروزکوه افزود: البته دشمنان به درستی متوجه این تغییرات بنیادین در روند تحولات جهانی شده‌اند. وقتی نتانیاهو در پاسخ به پرسش خبرنگاری که می‌پرسد «مهم‌ترین کابوس اسرائیل چیست؟» سه بار می‌گوید: «ایران، ایران، ایران!» و در پاسخ به پرسش «چرا ایران؟» می‌گوید «چون ایران در حال تبدیل شدن به یک امپراتوری است!» معنایش این است که آنان فهمیده‌اند که جهان در حال تغییر است و به طور قطع هیچ قدرتی قادر به جلوگیری از روندهای تحول‌آفرین کنونی که با انقلاب اسلامی آغاز شده، نخواهد بود.

دانش‌آموز خبرنگار: فاطمه صفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار