پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش فارس به مناسبت فرارسیدن ۲۲ بهمن

شیراز (پانا) - به مناسبت فرارسیدن ۲۲ بهمن و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، مدیرکل آموزش و پرورش فارس پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۶۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش فارس به مناسبت فرارسیدن ۲۲ بهمن

متن پیام محمدخلیل عسکری به شرح زیر است:

به نام خدا
ذَلِكَ وَمَنْ يُعَظِّمْ شَعَائِرَ اللَّهِ فَإِنَّهَا مِنْ تَقْوَی الْقُلُوبِ (٣٢ سوره حج)
و هر کس شعائر الهی را بزرگ دارد، این کار نشانه تقوای دل­هاست.
سلام و درود بی‌پایان الهی به فجرآفرینان میهن اسلامی که جامعه شب‌زده جهل و ستم را به نور و روشنایی عدالت و آزادی رهنمون کردند.
۲۲ بهمن یادآور شکوه و مجد حرکت تاریخی مردم سلحشور ایران اسلامی است که حکومت استبدادی پادشاهی را در هم پیچید و حاکمیت مردم در سرنوشت خویش را به عنوان «مردم‌سالاری دینی» جایگزین کرد.
جامعه فرهنگیان که یکی از مروجان این تحول عظیم اجتماعی بودند هماره بر خود می‌بالند و احساس زایدالوصفی از روشنگری های خود داشته و نقش خود را در فرمان حضرت امام می‌یابند، آنجا که فرمود:«انقلاب ما انفجار نور بود.»
اینجانب ضمن ادای احترام وافر به جامعه عزیز فرهنگیان شهیدپرور یقین دارم که هویت ملی و اسلامی آنان موتور حرکت شتابان آنان برای تجلیل و تکریم این نقطه عطف تاریخی است و همراه با خانواده، طایفه و عشیره خود ضمن حضور موثر در مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه در جای‌جای پهنه گسترده استان پیشرفت‌های علمی، فناورانه، فضایی، نطامی، صنعتی، پزشکی، مهندسی و...را سر دست گرفته فریاد حسینی "هیهات منا‌الذله" را در چهل و چهارمین سالروز انقلاب اسلامی خود، مجددا یکدل و یکصدا به گوش تمامی استکبار جهانی می‌رسانند.
من و تو که ما می شویم با حضور چشمگیر خود در این مراسم و تجلیل از مقاومت بی‌بدیل مردم بزرگ ایران از قبل و بعد از انقلاب در مقابل تمامی توطئه‌های دشمنان به ویژه آمریکای جهانخوار، موجبات رضایت بیشتر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را فراهم خواهیم آورد.
سلسله جبال کوه‌های جهان در مقابل مجد و عظمت مردم بزرگ ایران یارای برابری نخواهد بود و این یعنی هویت ایرانی اسلامی ما.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار