فرماندار شهرستان شیروان:

تکریم خانواده‌های شهدا پاسداشت ارزش‌های ملی و اسلامی است

شیروان(پانا)- فرماندار شهرستان شیروان به مناسبت دهه مبارک فجر، در دیدار با جمعی از خانواده‌های شهدا اظهار داشت تکریم خانواده های شهدا پاسداشت ارزش‌های ملی و اسلامی است.

کد مطلب: ۱۳۴۶۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
تکریم خانواده‌های شهدا پاسداشت ارزش‌های ملی و اسلامی است

دولت اسماعیل زاده در دیدار با پدر شهید مرتضی اسماعیل پور افزود: پدران واقعی شما بودید که چنین فرزندانی را تربیت کردید تا از کشور حفاظت و نگهداری کنند و خداوند ان شاء الله شهدا را در قیامت شفیع همه ما قرار بدهد.

پدر گرانقدر شهید مرتضی اسماعیل پور نیز گفت: فرزند شهیدم خیلی مهربان بود و برای دفاع از کشور سه بار به جبهه اعزام شد.

حیدر اسماعیل پور افزود: آقا مرتضی در آخرین حضورش در عملیات حاج رمضان که با شهید کاوه همرزم بود به درجه رفیع شهادت رسید.

مادر شهید موسی الرضا داوود پور گفت: فرزند شهیدم اهل مسجد و نماز بود و هنگام شهادت پیکر پاکش به مدت ۱۵ روز در منطقه ابوغریب باقی ماند.

زهرا محمدی افزود: پیکر پاکش را بنا به سفارش حضرت امام (ره) که گفته بودند شهدا نیاز به غسل و کفن ندارند، بدون غسل و کفن به خاک سپرده شد.

مادر شهید حمید کرمانی گفت: فرزند شهیدم بعد از فراگیری آموزش های لازم و استخدام در سپاه، ازدواج نمود و پس از مدت کوتاهی به جبهه اعزام شد.

آمنه محمدی نژاد افزود: خواب فرزند شهیدم را قبل از شهادتش دیدم که با یک پیراهن سفید در هنگام دیده بانی به شهادت رسیده است.

پدر شهید علی توفیقی گفت: فرزند شهیدم کارمند اداره تبلیغات اسلامی شیروان بود که در تاریخ بیست و دوم اسفند 1364 و در عملیات بدر در منطقه هورالعظیم، در جاده خندق به بزرگ‌ترین آرزویش یعنی شهادت رسید.

حسین توفیقی در ادامه در رابطه با حوادث دوران آغازین انقلاب و نحوه انتخاب اولین امام جمعه و برگزاری اولین راهپیمایی در شهرستان شیروان نیز مطالبی را بیان داشت.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در دیدار با جانباز 70 درصد یوسف یوسفی آزاد گفت: شما جانبازان عزیز همراه با شهدا و ایثارگران سینه سپر کردید تا امنیت در این کشور حفظ شود.

رمضان علی رازقی افزود: شهرستان شیروان در دفاع از این سرزمین ۶۳۸ شهید را تقدیم اسلام کرده است و ما باید قدر این ارزش ها که خانواده های شهدا و ایثارگران هستند را حفظ کرده و راه آنان را ادامه بدهیم.

وی در ادامه با بیان اینکه درد فراوان است اما درمان شما جانبازان هستید اظهار داشت: در کشور ما امنیت بسیار فراوان است و ما هر چه داریم از برکت خون شهدا و جانبازان است و لذا دشمن حاضر به دیدن این اتحاد در بین ما نیست.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیروان نیز در دیدار با خانواده جانباز ۷۰ درصد یوسف یوسفی آزاد گفت: هر کاری هم که انجام بدهیم باز هم کم است و ما شرمنده شهدا هستیم.

دکتر حیدری افزود: کشورهای خارجی و تحریم ها یک سری مشکلاتی را برای کشور ما به وجود آورده است ولذا اگر هر کوتاهی هست به بزرگی خودتان ببخشید.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیروان نیز با گرامی داشت یاد و خاطره تمامی شهدا به ویژه شهدای انقلاب شهرستان شیروان گفت: همه ما را دعا کنید تا بتوانیم راه شهدا را به خوبی ادامه بدهیم.

ابراهیم عباسپور افزود: به منظور تکریم والدین شهدا، تابلو فرشی مزین به آیات الهی، از طرف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی تقدیم خانواده‌های شهدا گردید.

در این دیدارها صادق شجاعی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان شیروان و اصغر نادری از رسانه روشنگران آسمان نیز حضور داشتند.

خبرنگار پانا: حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار