استاندار مازندران:

صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ناشی از مردمی بودن آن است

میاندورود (پانا) - سیدمحمود حسینی‌پوربا عنوان اینکه جوانان و نوجوانان ما همواره در حوزه های مختلف نقش آفرین و پیشران هستند، گفت: صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ناشی از مردمی بودن آن است. ‎

کد مطلب: ۱۳۴۶۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد
صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ناشی از مردمی بودن آن است

استاندار مازندران گفت: حضرت امام خمینی (ره) با رهبری که داشتند، جوانان و نوجوانان بسیج شدند و این کشور به سرمنزل مقصود رسید.

سید محمود حسینی پور تصریح کرد: بعد از انقلاب دشمنان خارجی دست از سر این کشور برنداشتند و با تحریم های ظالمانه خواستند که مردم را دلسرد کنند اما آحاد جامعه ایستادگی کردند و پوزه دشمنان به خاک مالیده شد.

مقام عالی دولت در مازندران یادآور شد: قبل از انقلاب با همراهی آمریکا و رژیم مخلوع شاهنشاهی مردم ایران توسط ساواک شکنجه می شدند و شاه زمانی که از کشور می رفت با چمدان های دلار فرار کرد و اکنون پسر ناخلف وی که با پول این مردم در خارج از کشور ارتزاق کرده برای ایران پیام می دهد و باید بگویم که وی دشمن این ملت است.

سید محمود حسینی پور افزود: در قبل از انقلاب اسلامی حدود ۳۰ درصد بانوان مازندران باسواد بودند که این رقم اکنون به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی به ۱۰۰ درصد رسید.

استاندار مازندران اظهار کرد: در ابتدای انقلاب اسلامی تنها هفت درصد بانوان در ادارات دولتی مشغول بکار بودند که این رقم اکنون به بیش از ۵۰ درصد رسیده است.

رییس شورای اداری استان مازندران افزود: در قبل از انقلاب اسلامی پزشکان بنگلادشی، پاکستانی و هندی در بیمارستان های کشور و مازندران فعالیت داشتند اما اکنون پزشکان حاذق بومی در بیمارستان های دیار ما فعالیت دارند.

حسینی پور افزود: اول انقلاب هفت درصد روستاهای مازندران برق داشت که این رقم اکنون به ۱۰۰ درصد رسیده است و این امر مهم در پرتو انقلاب اسلامی بود و امام راحل تاکید زیادی بر عدالت و محرومیت داشتند.

رئیس شورای تامین مازندران بیان کرد: مهندسان خارجی زیرساخت های برق مازندران را در قبل از انقلاب انجام می دادند که اکنون متخصصان ایرانی با درایت، مدیریت و مسائل فنی عمرانی و زیرساختی این دیار را انجام می دهند.

استاندار مازندران تاکید کرد: از همه شما می خواهم بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را بخوانید؛ خطاب این بیانیه جوانان و نوجوانان اند چراکه این قشر از جامعه با درس و دانش اقتدار ملی را افزایش می دهند.

حسینی پور افزود: باید جوانان آنقدر خوب درس بخوانند تا کشور به اوج عزت و افتخار روزافزون برسد و به طور حتم این دیار و آینده آن برای شما نسل نوجوان و جوان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار