مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش :

راهیابی ۲۵ اثر نمایشی به مرحله نهایی دومین جشنواره ملی تئاتر درسی

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش از راهیابی ۲۵ اثر نمایشی به مرحله نهایی دومین جشنواره ملی تئاتر درسی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۵۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی  ۲۵ اثر نمایشی به مرحله نهایی دومین جشنواره ملی تئاتر درسی

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، عباس مهاجر با اشاره به نزدیک شدن به مرحله نهایی دومین جشنواره ملی تئاتر درسی در هرمزگان گفت: با استقبال خوب دانش آموزان و معلمین از جشنواره ملی تئاتر درسی بیش از ۵ هزار اثر نمایشی به دبیرخانه جشنواره تئاتر درسی در استان هرمزگان رسید که پس از بررسی و به گزینی آثار در چند مرحله، ۲۵ اثر برگزیده به مرحله نهایی کشور راه یافت.

وی با اشاره به نقش ارزنده تئاتر به عنوان یک شیوه آموزشی و تربیتی در کلاس درس ادامه داد: هنر نمایش از ظرفیت بسیار بالایی در ارتباط با مخاطبین دانش آموز برخوردار است و توسعه فعالیت های نمایشی در کلاس درس، پویایی و طراوت در مدارس ما را به همراه خواهد داشت.

مهاجر با اشاره به برگزاری مرحله پایانی دومین جشنواره ملی تئاتر درسی به میزبانی شهرستان میناب در استان هرمزگان، تصریح کرد: ۲۵ گروه برگزیده از سراسر کشور در این مرحله به صورت حضوری با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و آیین اختتامیه این جشنواره در ۲۶ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه قطعا تئاتر درسی فقط به زمان جشنواره محدود نخواهد شد، خاطرنشان کرد: در اردیبهشت ماه سال آینده برنامه های متنوعی جهت اجراهای دانش آموزان با مشارکت کانون های فرهنگی تربیتی سراسر کشور پیش بینی شده کرده ایم که به اطلاع دانش اموزان و معلمان خواهد رسید.

مهاجر ضمن تقدیر از تمامی شرکت کننده گان در این دوره از جشنواره تصریح کرد: تمامی تلاش همکاران من در دبیرخانه جشنواره در میناب استان هرمزگان بر این امر استوار است که آثار ارسال شده با نهایت دقت مورد ارزیابی قرار گرفته و برترین های جشنواره به نحو مطلوب معرفی و مورد تقدیر قرار گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار