زنجان رتبه دوم کشوری در حوزه نهضت ملی مسکن و پیشرفت طرح‌ها را دارد

زنجان (پانا) - معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت استان زنجان در حوزه نهضت ملی مسکن و پیشرفت طرح‌ها رتبه دوم کشور را دارد و در احداث مسکن ملی هم رتبه برتر را دارد.

کد مطلب: ۱۳۴۵۶۵۱
لینک کوتاه کپی شد
زنجان رتبه دوم کشوری در حوزه نهضت ملی مسکن و پیشرفت طرح‌ها را دارد

ابوالفضل رفیعی در آئین افتتاح همزمان پروژه های راه و مسکن استان زنجان، در محل سالن اجتماعات اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: امام راحل با احیای اسلام سیاسی در عصر فعلی در میان مردم ایران و همه ملت‌های مسلمان و مستضعفان جهان روحیه خودباوری را زنده کرد.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ جهان محسوب می‌شود و همین امر موجب ایجاد تحولات بسیاری در سراسر جهان شد و امام راحل عزمتندانه کشور ایران و امت اسلام را هدایت کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان به وقایع انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: بیعت همافران غیور ارتش با امام راحل در ۱۹ بهمن ۵۷ آخرین تیر بر پیکر نیمه جان طاغوت زد و تحولات سرعت گرفت و منجر به پیروزی انقلاب شد.

رفیعی گفت: امروز بعد از ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی با مدیریت و درایت مقام معظم رهبری عزت مند هستیم و ما این امنیت و اقتدار کشور را مدیون خون پاک شهیدان و رهبری های فرزانه امام راحل هستیم.

وی ابراز کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی خودباوری، عزت و استقلال است و در سطح بین المللی هم با توجه به اقتداری که داریم حرف اول را می زنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان، محرومیت زدایی را یکی از برکات انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: توجه به عدالت در تمام بخش ها بعد از انقلاب اسلامی مورد تاکید و توجه مسئولین دولتی بوده است و برای تحقق آن هم تلاش های زیادی شده است.

وی، راه و شهرسازی را یکی از پیشران های اصلی اقتصاد کشور بیان کرد و افزود: بسیاری از زیرساخت ها در این بخش قرار دارد و دولت هم برای این حوزه برنامه‌های مختلف در نظر گرفته، اگرچه کمبودها، نواقص و عقب‌ماندگی‌هایی نیز داریم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان، با بیان اینکه تولید انبوه مسکن به ویژه طرح های حمایتی در دولت به جد دنبال می شود، افزود: خوشبختانه در طرح نهضت ملی مسکن استان زنجان دومین استان در اجرا و پیشرفت طرح‌ها است و این مهم باعث افتخار است و در احداث مسکن مهر هم رتبه برتر را داشتیم و تجارب آن برای ادامه مسیر موثر بوده است.

رفیعی، با بیان اینکه کیفیت پروژه های نهضت ملی مسکن استان زنجان در سطح کشور جزو برترین ها مطرح است، افزود: برتر بودن استان زنجان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن باعث شده تا مشکلات را هم اول لمس کند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان، بیان کرد: خوشبختانه در استانداری زنجان کمیته ویژه بررسی مشکلات پروژه های نهضت ملی مسکن تشکیل شده و مشکلات و موانع بر سرراه اجرای این طرح عظیم در استان به خوبی بررسی ورصد می شود تا مسکنی با کیفیت و با کمترین قیمت و عادلانه به متقاضیان تحویل داده شود.

رفیعی تصریح کرد: در داخل کشور هم رویکردهای خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی و توجه ویژه به اقشار محروم اولویت است؛ چراکه محرومان در ایجاد انقلاب نقش مهم داشتند و در همه عرصه‌ها حامی انقلاب اسلامی بودند.

وی ادامه داد: حضور مردم در کنار ایدئولوژی اسلام و رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) سبب تکامل این زنجیره شد و کماکان در استمرار این نظام به واسطه پشتیبانی مردم تحقق یافته و شاهد جان‌فشانی مردم و دفاع جانانه از دستاوردهایی انقلاب هستیم.

*سالانه ۹۰ کیلومتر به راه‌های روستایی زنجان اضافه شده است

رفیعی با اشاره به اینکه دولت با سیاست تولید انبوه مسکن در قالب نهضت ملی مسکن به دنبال جبران عقب‌ماندگی‌ها است، افزود: افزایش سقف پرداخت تسهیلات در حوزه روستایی و شهری در دست اقدام است.

وی حوزه توسعه، ترمیم، نوسازی و تامین امنیت راه‌ها را از موضوعات مهم در توسعه استان عنوان کرد و افزود: باید با اصلاحات لازم امنیت راه‌ها را ارتقا دهیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: با نگاه عدالت‌محور و تولید‌محور به حوزه روستایی توجه ویژه‌ای شده و به صورت میانگین از ابتدای انقلاب هر سال شاهد احداث ۹۰ کیلومتر راه روستایی بودیم و تنها هدف دولت خدمت صادقانه به مردم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار