برگزاری آیین نمادین سالگرد پیروزی انقلاب در شهرستان اردل

اردل(پانا) - همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دهه فجر، آیین نمادین سالگرد پیروزی انقلاب در شهرستان اردل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۴۵۲۲۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین نمادین سالگرد پیروزی انقلاب در شهرستان اردل

این برنامه با حضور سعادت ظفری زاده، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردل، مسئولین و کارکنان آموزش و پرورش شهرستان، مدیران، معاونین، دبیران و دانش‌آموزان دبیرستان های فروغ دانش، تکنومهر و جنت شهرستان اردل در کانون شهدای فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان اردل برگزار شد.

سعادت ظفری زاده، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردل در این برنامه، ضمن ایراد سخنرانی در خصوص دستاوردهای انقلاب و گام دوم انقلاب برای دانش‌آموزان، در پایان خاطرنشان کرد: به 10 نفر از کسانی که خلاصه ای از سخنرانی و نکات مطرح شده در رابطه با دستاوردهای انقلاب را ارسال کنند، هدایایی اهدا خواهد شد.

سکینه طاهری، مدیر دبیرستان نمونه دولتی فروغ دانش شهرستان اردل در گفت‌وگو با پانا گفت: ما افتخار می‌کنیم که در ایران اسلامی زندگی می‌کنیم و انشاالله در سایه لطف خداوند و با همت و تلاش دانش آموزان هر سال این آیین را با شکوه تر از گذشته برگزار کنیم.

در ادامه مهتاب دهیری معاون پرورشی دبیرستان نمونه دولتی فروغ دانش در گفت‌وگو با پانا گفت: خدا را شاکریم که دانش آموزان در اجرای برنامه های فرهنگی و معنوی، مشارکت می‌کنند و با شور و ذوق و اشتیاق از برنامه های انقلابی استقبال می‌کنند.

دانش آموز خبرنگار : حنانه رئیسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار