همزمان با دهه فجر صورت گرفت

دبستان شهید ذکایی روستای مله ماران شهرستان سیروان افتتاح شد

ایلام (پانا) - دبستان شهید ذکایی روستای مله ماران شهرستان سیروان در استان ایلام افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۳۴۵۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد
دبستان شهید ذکایی روستای مله ماران شهرستان سیروان افتتاح شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام، همزمان با دهه‌ فجر، دبستان شهید ذکایی روستای مله ماران شهرستان سیروان، در استان ایلام با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.

علی درویشی، مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در آیین افتتاح دبستان شهید ذکایی روستای مله ماران شهرستان سیروان، از حضور در جمع مردم روستای مله ماران ابراز خرسندی کرده و به خدمت هر چه بیشتر و بهتر به روستائیان تاکید کرد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری عنوان کرد: اگر به دنبال سیادت فرهنگی و علمی در جهان هستیم باید همگی با آموزش و پرورش همکاری کامل داشته باشند.

جلال حمره، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس نیز در این مراسم در گزارشی کوتاهی به تشریح عملکرد مجموعه‌ تحت مدیریت خود در شهرستان سیروان پرداخت.

جلال حمره عنوان کرد: به منظور احداث سه واحد آموزشی در شهرستان سیروان بیش از 60 میلیارد ریال هزینه شده است.

فرماندار شهرستان سیروان و معاون توسعه و منابع انسانی استانداری ایلام نیز در این مراسم به سخنرانی پرداخته و در پایان مدرسه دو کلاسه شهید ذکایی روستای مله ماران، با حضور مردم روستا و مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

لازم به ذکر است که مدیر کل آموزش و پرورش استان، پس از این مراسم از مدرسه‌ شهید انار فرهاد روستای سرابکلان بازدید و از زحمات مدیریت و معلمان این واحد آموزشی به منظور تلاش هایی که در تعمیر و بهسازی آن، به کمک اهالی روستا داشته اند، تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار