بزرگ‌ترین اعتکاف دانش‌آموزی پسران کشور در اصفهان

تهران (پانا) - بزرگ‌ترین اعتکاف دانش‌آموزی پسران کشور با شرکت بیش از هزار دانش‌آموز در مسجد سید اصفهان در حال برگزاری است که با ورود مستقیم اداره کل آموزش و پرورش استان با همکاری مجموعه ابناالامام به این موضوع همراه شده است.

کد مطلب: ۱۳۴۵۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد
بزرگ‌ترین اعتکاف دانش‌آموزی پسران کشور در اصفهان

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، امسال در شهر اصفهان ۲۰ مسجد و در استان ۱۰۰ مسجد میزبان اعتکاف دانش‌آموزی بوده‌اند که حدود ۷۰ مسجد با مشارکت مستقیم آموزش و پرورش و مجموعه‌های فرهنگی بوده است.

وی گفت: برآورد اولیه ما این است که بیش از ۲۰ هزار دانش‌آموز در اعتکاف‌های رسمی ما شرکت کرده‌اند و این تعداد جدای از دانش‌آموزانی است که همراه با والدین خود در اعتکاف شرکت کرده‌اند.

برنامه‌های فرهنگی مختلفی نظیر حضور شهید گمنام در مراسم اعتکاف، مراسم دست‌بوسی پدر و جشن دانش‌آموزی به همراه پدر؛ کارگاه‌های آموزشی تبیین اندیشه‌های فکری مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، سواد رسانه‌ای، صوت، لحن و حفظ، مداحی، گرافیک و انیمیشن و مراسم منتخب اعمالم داوود، و وفات حضرت زینب (س) را در نظر گرفته شده است.

استقبال از مراسم اعتکاف در استان اصفهان بسیار خوب بوده است به‌نحوی‌که از روستاها و مناطق دوردست هم تقاضای حضور در مراسم اعتکاف دانش‌آموزی وجود داشت و بعضاً تماس‌هایی گرفته شد که کلاس درس در حال تعطیل‌شدن است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار