نماینده انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اداره کل آموزش و پرورش شهرستا‌ن‌های استان‌تهران:

شاخص اصلی در مدرسه انقلاب، تبیین مفهوم استعمار نوین است

رودهن (پانا) - نماینده انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اداره کل آموزش و پرورش شهرستا‌ن‌های استان‌تهران در رودهن، شاخص اصلی در مدرسه انقلاب امسال را، تبیین مفهوم استعمارنوین در بین دانش‌آموزان در قابی هنری، برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۴۴۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
شاخص اصلی در مدرسه انقلاب، تبیین مفهوم استعمار نوین است

محمدمهدی انتخاب، نماینده انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اداره کل شهرستا‌ن‌های استان‌ تهران در نشست هم‌اندیشی اتحادیه انجمن‌های اسلامی با حضور معاونین و مربیان پرورشی رودهن که در سالن اجتماعات آموزش و پرورش رودهن برگزار شد، به چگونگی تشکیل مدرسه انقلاب و روند اجرایی آن اشاره کرد و گفت: در یازدهمین دوره از برگزاری نمایشگاه مدرسه انقلاب، برنامه‌های جدیدی از جمله تولید محتوا، راویان رسانه، کافه ۵۷ ویژه گفتگوی دانش‌آموزان، بازارچه هنر و موکب انصارالمهدی(عج) از جمله برنامه‌های مدرسه انقلاب است که بیشتر در دوره دوم متوسطه مطرح هستند و اجرا می‌شوند.

وی در ادامه بیان کرد: نمایشگاه مدرسه انقلاب در یازدهمین دوره خود با تفاوت‌های مهم و چشم‌گیری روبه‌رو است که از جمله نمایشگاه تاریخ انقلاب دیروز، امروز و فردا، نگاه به مسئله استعمار نوین، روایت تاریخ توسط دانش‌آموزان با زبان های غیرفارسی و برخورداری و استفاده از ابزار هنر دانش‌آموزان در دوره متوسطه دوم و مواردی دیگر شامل این تفاوت‌ها است.

انتخاب همچنین مطرح کرد: در دوره اول متوسطه، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، جشن انقلاب همراه با ایجاد فضایی شاد و پویا در مدارس را مدنظر است که باید برنامه‌ریزی و اجرایی شود.

نماینده انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اداره کل شهرستا‌ن‌های استان‌تهران هنچنین تصریح کرد: تفاوت شاخص مدرسه انقلاب نسبت به قبل همان‌طور که مطرح شد، پرداختن و شرح مساله استعمار نوین از قاب و دریچه هنر دانش‌آموزان است که آن را در آثار و اقدامات هنری نشان دهند و عرضه کنند و مفهوم استعمار را در جهات مختلف آموزش دیده و یاد بگیرند.

وی در پایان تصریح کرد: نمایشگاه مدرسه انقلاب، در واقع اهداف انقلاب اسلامی را برای دانش‌آموزان شرح و بسط داده و تبیین می‌کند، مدرسه انقلاب، بستر تعهد و علاقه به کشور را برای دانش‌آموزان فراهم ‌می‌کند.

دانش‌آموز خبرنگار: فاطمه عمادی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار