خانه 50 متری در تهران چند؟

تهران (پانا) - برای خرید یک آپارتمان 50 متری در تهران حتی در پایین‌ترین نقطه نیاز به سرمایه بیش از 2 میلیارد تومان است.

کد مطلب: ۱۳۴۴۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد
خانه 50 متری در تهران چند؟

در حالی به‌روزهای آخر سال 1401 نزدیک می‌شویم که قیمت آپارتمان از بهمن سال گذشته تا اسفند امسال رشد و جهش بالایی داشته است.

بررسی‌های پانا نشان می‌دهد که برای خرید یک آپارتمان 50 متری در تهران در این زمان حداقل سرمایه لازم حدود 2 میلیارد تومان است. البته در ماه‌های آخر سال بازار خریدوفروش مسکن در رکود است اما همین تعداد آپارتمان‌های 50 متری که برای فروش وجود دارد در سبد خانوار یک زندگی کارمندی نمی‌گنجد.

رضا امیدی، یکی از مشاورین املاک تهرانی در گفت‌وگو با پانا با بیان اینکه در ماه‌های آخر سال خریدوفروش مسکن به رکود می‌رود، عنوان کرد: «در اوایل سال 1401 با مبلغ 2 میلیارد تومان به‌راحتی در امکان خرید خانه 100 متری بود و متراژ کمتر در محله‌های بهتر هم می‌شد خانه خرید اما بازار خریدوفروش مسکن الان زیر و رو شده است.»

وی افزود: «در شرایط کنونی برای خرید خانه 50 متری در تهران سرمایه بالای 1 میلیارد و نیم نیاز است و البته کسانی اقدام به فروش می‌کنند که نیاز فوری داشته باشند وگرنه عموماً فروشنده‌ها دست نگه‌داشته‌اند تا ببینند بعد از عید تکلیف قیمت دلار و تورم و موارد این‌چنینی چه می‌شود و بعد اقدام به فروش ملک کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار