بخشدار فشافویه:

مهمترین مطالبات در سفر رئیس جمهور به فشافویه، ساماندهی حمل و نقل عمومی بود

تهران (پانا) - بخشدار فشافویه گفت در سفر رئیس جمهور به شهرستان ری و بخش فشافویه، با تلاش، پیگیری و همچنین همراهی فرماندار ویژه شهرستان ری، مهمترین مطالبات ساماندهی مترو، ساماندهی اتوبوس‌ها و حمل و نقل عمومی بود که در حال پیگیری و اقدام به اجرای مصوبات هستند.

کد مطلب: ۱۳۴۴۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
مهمترین مطالبات در سفر رئیس جمهور به فشافویه، ساماندهی حمل و نقل عمومی بود

نشست‌خبری هادی حسین‌خانی بخشدار، رئیس و اعضای شورای اسلامی بخش فشافویه بمناسبت ایام دهه فجر به منظور تشریح اقدامات و طرح های عمرانی بخش فشافویه در سالن جلسات این اداره با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان ری برگزار شد.

حسین‌خانی ضمن قدردانی از اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان ری که نگاه ویژه ای به بخش فشافویه دارند و مسائل و مشکلات این بخش را دلسوزانه مطالبه می کنند، تقدیر و تشکر کرد و افزود: از مهمترین مطالباتی که طی سفر رئیس جمهور به این شهرستان مطرح شد، مترو و ساماندهی اتوبوس ها و حمل و نقل عمومی بخش فشافویه بود.

عالی‌ترین مقام اجرایی بخش فشافویه عنوان کرد: از دیگر مطالبات و درخواست‌های مطرح شده در حضور ریاست جمهور در خصوص کمربندی دوم شهر حسن آباد، گازرسانی به روستاهای فاقد گاز، ساماندهی پسماندها، آب شرب و کشاورزی و تقویت زیرساخت‌ها در بخش فشافویه بود که در دستور پیگیری قرار گرفت.

حسین‌خانی با اعلام این خبر که با پیگیری های لازم توانسته است سند کاروانسرای شاه عباسی را از متصرفین قبلی بگیرد و در حال حال حاضر در اختیار اداره میراث فرهنگی باشد، اضافه کرد: این مکان تاریخی در اختیار بخش خصوصی قرار میگیرد تا برای مردم فضاهای گردشگری، رستوران‌های سنتی، غرفه‌های صنایع دستی، لباس محلی، برنامه‌های بومی فرهنگی و... ایجاد و اجرا شود.

بخشدار فشافویه افزود: اگر بتوانیم در زمان سریع‌تری با یک بخش خصوصی به توافق برسیم تا قبل از سال جدید و در ایام عید نوروز این کار به مرحله اجرا خواهد رسید و با برنامه های فرهنگی در خدمت مردم خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار