مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس

هدف اصلی طرح جابر، شکوفاشدن خلاقیت دانش‌آموزان است

پردیس (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس با اشاره به هدف اصلی طرح جابر گفت، هدف اصلی طرح جابر بالا‌بردن و شکوفا شدن خلاقیت‌ها در دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۳۴۴۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
هدف اصلی طرح جابر، شکوفاشدن خلاقیت دانش‌آموزان است

محمد فروتن در افتتاحیه طرح جابر که در دبستان دخترانه ریحانه در شهرستان پردیس برگزار شد، اظهار کرد: در سیستم آموزش و پرورش باید به سمتی برویم که دانش آموزانی توانمند و با مهارت پرورش دهیم، نه دانش آموزانی که فقط دانشمند با اطلاعات صرف هستند؛ در واقع ما باید مهارت‌افزایی را در مدارس جایگزین محفوظات‌محوری کنیم.

وی اظهار کرد: طرح جابر یکی از طرح هایی است که با کمک، هدایت و راهنمایی استاد و کارشناسان در حوزه آموزشی هدف مهارت محوری را در نظر دارد و درراستای رسیدن به این هدف قدم بر می دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس تصریح کرد: باید اولیا را راهنمایی کنیم تا در این زمینه توجیه شوند و اجازه دهند تا فرزندانشان طرح جابر را انجام دهند، حتی اگر دانش آموزان کار را خیلی خوب انجام ندهند و کارها عالی هم نباشد ولی اگر کار و زحمت دانش آموزان باشد ارزش بیشتری دارد .

فروتن ادامه داد: پروسه یادگیری دانش آموز، در انجام دادن اشتباه و خطا صورت می گیرد؛ طرح جابر نیز یکی از برنامه هایی است که تأثیر زیادی در یادگیری دانش آموزان دارد و ما باید تلاش کنیم تا این طرح به نتیجه مطلوب خود برسد.

وی در رابطه با تشویق دانش آموزان برای اشتیاق به انجام دادن طرح جابر، گفت: یکی از راه هایی که می توانیم دانش آموزان را برای انجام طرح جابر تشویق کنیم دادن تقدیر نامه به آنها است. با این کار ما می توانیم دانش آموزان را به کارهای علمی و دانش افزایی جذب کنیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس با اشاره به اینکه به همکاران نیز تقدیر نامه داده خواهد شد، اظهار کرد: به همکارانی که در طرح جابر فعالیت چشم گیری داشتند و دانش آموزان کلاس آنها در این طرح با راهنمایی و کمکشان خوب فعالیت کردند، نیز تقدیرنامه تقدیم خواهد شد.

خبرنگار: سیمین رهبریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار