مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش:

تربیت قرآنی ضرورت امروز جامعه اسلامی است

تهران (پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، حرکت در راستای تحقق تربیت قرآنی را نیاز فراگیر جامعه امروز اسلامی ایران دانست.

کد مطلب: ۱۳۴۴۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد
تربیت قرآنی ضرورت امروز جامعه اسلامی است

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، میکائیل باقری پیش از ظهر یکشنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۱ در آیین اختتامیه ششمین دوره مسابقات همخوانی و مدیحه‌سرایی قرآن‌آموزان مراکز دارالقرآن الکریم ضمن تاکید بر اهمیت قرآن‌آموزی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقاتی در این سطح، زمینه ترویج آموزه‌های اسلامی بر تراز قرآن در جامعه را فراهم می‌آورد و این همان هدف غایی سند تحول بنیادین است.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه شهرستان دزفول به عنوان پایتخت مقاومت ایران توضیح داد: مردم این شهر مقاوم در جای‌جای تاریخ انقلاب، وفاداری خود به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را اثبات کرده‌اند و البته این امر نیز از برکت قرآن کریم است.

باقری در پایان گفت: تربیت دانش‌آموزانی قرآنی در تراز قرآن کریم و عامل به قرآن به عنوان یک برنامه اولویت‌دار در دستور کار مجموعه تعلیم و تربیت کشور قرار دارد و این مهم در همه سطوح به صورت ویژه دنبال می‌شود چرا که مهمترین نیاز جامعه امروز ما تربیت دانش‌آموزان گام دومی در تراز قرآن و آموزه‌های قرآنی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار