همزمان با سراسر کشور و از طریق ویدئو کنفرانس با حضور رئیس‌جمهور؛

46 پروژه آموزشی و ورزشی در کهگیلویه وبویراحمد به بهره‌برداری رسید

یاسوج (پانا) - همزمان با دومین روز از دهه فجر 46 پروژه آموزشی و ورزشی در کهگیلویه وبویراحمد افتتاح و به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۱۳۴۳۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
46 پروژه آموزشی و ورزشی در کهگیلویه وبویراحمد به بهره‌برداری رسید

در دومین روز از دهه فجر و با حضور مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان، فرماندار شهرستان بویراحمد، مدیران آموزش وپرورش عشایر و بویراحمد و جمعی از معاونین و کارکنان نوسازی همزمان با سراسر کشور و از طریق ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور 46 پروژه آموزشی و ورزشی در کهگیلویه وبویراحمد به بهره برداری رسید.

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با تبریک دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی گفت: همزمان با افتتاح ۱۱۰۰ مدرسه و پروژه آموزشی و پرورشی در سراسر کشور با حضور رئیس جمهور، خوابگاه شبانه روزی هنرستان عشایری گنجه ای به نمایندگی از 46 پروژه آموزشی ،ورزشی و پرورشی در استان کهگیلویه وبویراحمد افتتاح و به بهره برداری رسید.

سید رضا حسینی نیک ،اعتبار هزینه شده برای این پروژه ها را 200 میلیارد تومان عنوان کرد.

وی گفت: خوابگاه شبانه روزی هنرستان عشایری گنجه ای با همه تجهیزات و امکانات خوابگاهی در 3 طبقه ، با 1700 مترمربع زیربنا و پذیرش 170 هنرجو به بهره برداری رسید که عیدی نوسازی مدارس به جامعه عشایری استان در دهه فجر است.

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان در ادامه، یکی از سیاست‌های دولت را جمع آوری مدارس کانکسی عنوان کرد و افزود: در فاز اول 36 مدرسه کانکسی بالای 15 نفر ساخته و تحویل آموزش وپرورش داده شد.

حسینی نیک با بیان اینکه در فاز دوم 37 مدرسه کانکسی بالای 10 نفر در دستور کار نوسازی مدارس قرار گرفته است، گفت: با مشارکت بنیاد برکت و خیرین عملیات اجرایی این پروژه ها با اعتبار 40 میلیارد تومان شروع شده که تا مهر 1402 تحویل داده خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار