کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش رودهن خبر داد:

کارگاه بازآموزی داوری والیبال در آموزش و پرورش رودهن

رودهن (پانا) - کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش رودهن از برگزاری کارگاه بازآموزی داوری مسابقات والیبال ویژه مربیان تربیت‌بدنی خانم در آموزش و پرورش رودهن در راستای آگاهی و آموزش مربیان و ارتقای سطح کیفی داوری مسابقات این رشته در منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۳۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه بازآموزی داوری والیبال در آموزش و پرورش رودهن

علی شیبک، کارشناس تربیت‌بدنی آموزش و پرورش رودهن در گفت وگو با پانا گفت:«کارگاه بازآموزی داوری والیبال ویژه مربیان تربیت‌بدنی خانم در سالن شهید بهشتی رودهن و با حضور منوچهر مشهدی داور رسمی فدراسیون والیبال، برگزار شد. در این کارگاه تلاش شد که دبیران تربیت‌بدنی با اصول و قوانین به روز و جدید داوری والیبال آشنا شوند و به عبارتی علاوه بر بازآموزی آموخته‌ها، فرایند اصلاح و ویرایش قوانین داوری والیبال بر طبق آخرین آیین‌نامه‌های موجود صورت گیرد. در واقع با یادآوری آموخته‌های قبلی در مسیری روبه جلو دست به قضاوت کردن بازی‌ها بزنند و حرکت کنند.»

وی افزود: «ارتقای کیفی و کمی فعالیت‌های ورزشی در مدارس و بین دانش‌آموزان، برای دبیران تربیت‌بدنی لازم است تا با دانش‌ و آگاهی‌های به روز رسانی شده و کاملا علمی و استاندارد در زنگ‌های ورزش حاضر شوند تا اهداف ورزشی محقق شود و آموزش به دانش‌آموزان اصولی و بر مبنای درستی ارائه شود و داوری‌ها و مسابقات انجام شده در منطقه هم به داوری‌های درست هدایت شود.»

خبرنگار: زهره صفرزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار