برنامه تجلیل از یاوران نماز جمعه همزمان با ولادت امام جواد(ع) در رودهن برگزار شد

رودهن (پانا) - امام‌جمعه رودهن از اولین برنامه تجلیل از یاوران جمعه همزمان با ولادت امام‌جواد(ع) که اختصاص به تقدیر و تشکر از فعالان و متصدیان برگزاری هر هفته نماز جمعه در این منطقه داشت، خبر داد که این برنامه در راستای حفظ ارزش، اهمیت و اشاعه نماز جمعه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۴۳۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
برنامه تجلیل از یاوران نماز جمعه همزمان با ولادت امام جواد(ع) در رودهن برگزار شد

اولین برنامه تجلیل از یاوران جمعه همزمان با میلاد حضرت امام محمد تقی جوادالائمه (ع) با حضور حجت‌الاسلام سید محمد حسینی امام جمعه رودهن، حجت‌الاسلام عقیل شهپری امام جماعت سادات محله، حجت‌الاسلام رضا زارعی مسئول ستاد نماز جمعه بخش رودهن و مردم و جوانان و نوجوانان محله سادات محله در مسجد امام حسن عسکری علیه السلام این محله برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید محمد حسینی امام جمعه رودهن در این مراسم بیان کرد: از نگاه امام جواد علیه السلام مؤمن به سه خصلت احتیاج دارد؛ اول، توفیق الهی؛ دوم، واعظ درونی و سوم، پذیرش نصیحت از دیگران است که با داشتن این سه خصلت و پرورش آن در خود می‌تواند یک مومن کامل باشد.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن معجزه بزرگ عصر فعلی است،از جمله دستاوردهای مهم انقلاب، تربیت نیروهای انقلابی کار آمد، گسترش معنویت و برگزاری محافل معنوی و مشارکت مردم در اداره نظام و حکومت اسلامی است.

در پایان این مراسم از یاوران نماز جمعه در محله سادات محله بواسطه همت خاصانه در امر نماز جمعه و برگزاری و اشاعه آن، تقدیر و تشکر شد، این یاوران جمعه متشکل از جوانان و نوجوانان، از نقاط مختلف بخش رودهن هستند که هر هفته اجرای عملیات نماز جمعه را به عهده می گیرند و آن را به نحواحسن انجام می‌دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار