مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس:

موظفیم دستاوردهای انقلاب اسلامی را به خوبی تبیین، تعریف و ترسیم کنیم

شیراز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس گفت وظیفه بر این است دستاوردهای انقلاب اسلامی به‌خوبی تبیین، تعریف و ترسیم شود.

کد مطلب: ۱۳۴۳۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد
موظفیم دستاوردهای انقلاب اسلامی را به خوبی تبیین، تعریف و ترسیم کنیم

محمدخلیل عسکری در جمع فرهنگیان شهرستان داراب عنوان کرد: ما در استان فارس ۵۴۲۷۶ فرهنگی مشمول طرح رتبه‌بندی داشته‌ایم و می توان گفت اجرای این طرح یکی از اقدامات ارزشمند در این شرایط بد اقتصادی به حساب می آید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس تصریح کرد: از ابتدای انقلاب تا الان در کل استان فارس ۲۷۷ واحد ورزشی داشته ایم، اما فقط در همین دولت با وجود تمام مشکلات اقتصادی و تحریم های موجود ۸۵ پروژه را در یک سال اخیر افتتاح کرده ایم و همچنین ۱۰۰ پروژه دیگر در مرحله تکمیل و بهره برداری است.

وی بیان کرد: ۱۱۰۰ پروژه عمرانی در سراسر کشور به زودی توسط رئیس‌جمهور افتتاح خواهد شد که از این تعداد ۶۴ پروژه در استان فارس قرار دارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حفظ شأن و منزلت معلم اولین مسئله ای است که همه ما باید به آن بپردازیم و این هم ابتدا از درون خانواده خودمان شروع می شود. اگر ما می‌خواهیم جامعه سالم و صالحی داشته باشیم باید به سوی آموزش و پرورش حرکت کنیم. مسئله دوم نقش‌دهی به دانش آموز است، مسئله سوم مردمی‌سازی آموزش و پرورش و مسئله چهارم ارتباط با خانواده ها و استفاده از ظرفیت آنان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار