سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز :

قصه‌گویی از فعالیت‌های شاخص کانون که در تربیت کودکان و نوجوانان بسیار موثر است

کرج (پانا) - سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز گفت قصه‌گویی از فعالیت‌های شاخص کانون و بسیار موثر در تربیت کودکان و نوجوانان است.

کد مطلب: ۱۳۴۲۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد
قصه‌گویی از فعالیت‌های شاخص کانون که در تربیت کودکان و نوجوانان بسیار موثر است

مهری فلاح سرپرست کانون البرز ضمن معرفی فعالیت «قصه‌گویی»، خطاب به جمع حاضر ضمن تشکر از اهمیت استاندار البرز به خانه و خانواده، بخش عمده‌ای از تربیت کودک را بر عهده‌ مادران دانست و افزود: قصه‌گویی از فعالیت‌های شاخص کانون و بسیار موثر در تربیت کودکان و نوجوانان است.

وی اضافه کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مفتخر است که قصه گویی در آن به عنوان یک فعالیت مهم و جدی تلقی شده و سعی می‌کنیم تا با دعوت از مادران گرامی شرایطی را فراهم کنیم تا آن‌ها آموزش‌های لازم در این زمینه را دیده و اگر این امکان فراهم شود تا مادران در کانون حضور یابند قصه‌گویی‌های خانوادگی کیفی‌تر و اثر بخش تر خواهد شد.

قصه‌ها راهی برای تعلیم و تربیت

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همچنین حضور بانوان شاغل در مراکز کانون را فرصتی برای آشنایی این مادران با کتاب‌های مناسب و قصه‌گویی را راهی برای ملاحظه‌ احساسات کودکان و نوجوانان در چهره‌ بچه‌ها و تاثیر آن در تعادل احساسات آن‌ها و کمک به فرآیند تربیتی و همزادپنداری کودکان با قهرمانان داستان و تمرین زندگی عنوان کرد.

وی ضمن اشاره به برگزاری جشنواره‌ قصه گویی «البرز قوی»، این فرصت را شروع خوبی برای هم استانی‌ها دانست و گفت: ما تنها برگزاری جشنواره را کافی ندانسته و به دنبال استفاده تعداد بیشتری از خانواده‌های استان از این فعالیت اثربخش هستیم.

فلاح در ادامه بیان کرد: معرفی قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای و دعوت حضور بانوان و مشاوران دستگاه‌های اجرایی به حضور در کانون و به ویژه فعالیت قصه‌گویی و تاثیر آن در ارتباط کودکان و نوجوانان با کتاب بود.

لازم به توضیح است در این نشست که با حضور استاندار، مشاور امور بانوان استانداری و مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، لوح تجلیلی با امضای استاندار و هدیه‌ای از سوی میراث فرهنگی استان به سرپرست کانون البرز و دیگر مدیران کل دستگاه‌های اجرایی البرز تعلق گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار