رئیس خانه احزاب ایران:

احزاب نقش مهمی در انتخابات دارند و باید مشوق مردم باشند

تهران (پانا) - رئیس خانه احزاب ایران گفت احزاب نقش مهمی در انتخابات دارند، بر همین اساس باید مشوق مردم باشند و امید را بالا ببرند.

کد مطلب: ۱۳۴۲۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد
احزاب نقش مهمی در انتخابات دارند و باید مشوق مردم باشند

منوچهر متکی در همایش آسیب‌شناسی دو انتخابات اخیر که بعدازظهر امروز در وزارت کشور برگزار شد گفت: امروز برای یکی از موضوعات مهم جامعه ما که از اول انقلاب به عنوان مظهر جمهوری اسلامی است، گرد هم آمدیم. مجلس خبرگان و ریاست‌جمهوری، حوزه‌های تبلور مردم است. ما از سپیده دم پیروزی انقلاب مشارکت‌‌های مردمی بسیاری داشتیم و در دو انتخابات اخیر درصد مشارکت به قدری متفاوت شد.

وی افزود: اولین نکته موثر در حضور مردم در انتخابات، عملکرد دولت‌ها است. عملکرد مجلس هم در مشارکت مردم به عنوان یک عامل، موثر است. تعدد نامزدها و حضور از احزاب مختلف در انتخابات هم می‌تواند مشارکت مردم در انتخابات را بالا ببرد. مردم باید بدانند که بر اساس سلیقه آن‌ها، افرادی در انتخابات حضور دارند.

وی با بیان اینکه احزاب نقش مهمی در انتخابات دارند، گفت: احزاب در بالا بردن مشارکت مردمی در انتخابات سهم دارند، بر همین اساس باید مشوق مردم باشند و در صحنه پرآشوب که دشمنان در همه زمینه‌ها تلاش می‌کنند ناامیدی را تزریق کنند، امید را بالا ببرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار