در آستانه دهه فجر صورت گرفت

تجدید عهد خادمان فرهنگی قم با آستان مقدس بانوی کرامت

قم (پانا) - آیین تجدید میثاق معلمان خادم افتخاری حرم حضرت معصومه(س) با آستان مقدس بانوی کرامت امشب در حرم مطهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۴۱۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
تجدید عهد خادمان فرهنگی قم با آستان مقدس بانوی کرامت

آیین تجدید میثاق 900 معلم خادم افتخاری حرم حضرت معصومه(س) در آستانه دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شبستان نجمه خاتون(س) حرم مطهر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم طی سخنانی با اشاره به فرازهای زیارتنامه حضرت معصومه(س) اظهار کرد: ما در اینجا جمع شده ایم تا از کسانی که ادعای پیروی از ادیان آسمانی دارند ولی به قرآن مجید،معجزه الهی اهانت می کنند، بیزاری بجوییم.

وی افزود: ما فرهنگیان خادم حرم کریمه اهل بیت(س) به دنبال آن هستیم تا کسانی را که در اغتشاشات اخیر و در جریان دسیسه های دشمنان اسیر و گرفتار شده اند، با جهاد تبیین که امری فوری و قطعی است، نجات دهیم.

در ادامه، آیت الله سید محمد سعیدی نماینده ولی فقیه در استان قم و تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) در سخنانی عنوان کرد: ما در قم دو حرم داریم، یکی حرم حضرت معصومه(س) یا حرم تمامی اهل بیت(ع) است و دیگری مسجد مقدس جمکران و به نسبت هر امامی، عهدی برگردن همه مومنان است.

وی افزود: معلمان خادم حرم مطهر مسئولیت مهمی هم نسبت به زوار و هم نسبت به دانش آموزان خود دارند.

این مراسم با شعرخوانی سید احمد حسینپور علوی در وصف اهل بیت(س) و اجرای سرود توسط دانش آموزان گروه جنت المعصومه(س) ادامه یافت؛ همچنین به قید قرعه، 14 نفر راهی سفر زیارتی مشهد مقدس شدند.

در پایان، یکی از معلمان بیانیه ای را با مضمون دفاع از آرمان های قرآن و اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامی قرائت کرد؛ سپس مضجع شریف بانوی آب و آئینه با حضور معلمان خادم حرم غبار روبی و عطر افشانی شد.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار