مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک تاکید کرد:

تداوم آموزش و زمان‌بندی برای برگزاری امتحانات در صورت استمرار کلاس‌های غیرحضوری

قرچک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک، یکی از مسائل مهم پس از تعطیلات درصورت استمرار کلاس‌های غیرحضوری را تداوم آموزش و زمان‌بندی جهت برگزاری امتحانات دانست.

کد مطلب: ۱۳۴۱۲۹۳
لینک کوتاه کپی شد
تداوم آموزش و زمان‌بندی برای برگزاری امتحانات در صورت استمرار کلاس‌های غیرحضوری

رضا داورزنی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش در خصوص شرایط برگزاری کلاس‌های مجازی و تداوم آن اظهار کرد: یکی از مواردی که با آن مواجه هستیم، مسئله آموزش غیرحضوری کلاس‌ها و تداخل آن با ایام امتحانات است که چالش‌هایی را ایجاد کرده است.

وی با اشاره به وجود معلمین وظیفه‌شناس در حوزه آموزش و پرورش بیان کرد: آموزش و پرورش شهرستان قرچک با وجود معلمین وظیفه شناس اجازه تعطیلی آموزش را نداده است که جای تشکر دارد.

داورزنی با تاکید بر این‌که با استمرار کلاس‌های غیرحضوری باید تداوم آموزش و زمان بندی جهت برگزاری امتحانات را در نظر گرفت، تشریح کرد: در صورت استمرار کلاس‌های غیرحضوری ما باید در دو حالت عمل کنیم و آن تداوم آموزش و زمان بندی جهت برگزاری امتحانات پس از تعطیلات است؛ آموزش و پرورش باید خلاقانه، فعال پیش برود و این شرایط را تبدیل به فرصت کند که تعلیم و تربیت دچار آسیب نشود؛ زیرا دانش‌آموزان به معنای واقعی در فضای مدرسه و کلاس شکل گرفتند.

مدیر آموزش و پرورش در پایان خاطرنشان کرد: موضوع پیش روی برگزاری کنکور ۱۴۰۱ و دهه فجر و ماه مبارک رجب به صورت ویژه و برنامه‌ریزی شده توسط معاونین آموزش و پرورش در حال پیگیری و انجام است.

دانش‌آموز خبرنگار: امیرحسین نوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار