آغاز دومین مرحله اعزام راهیان نور دانش‌آموزی‌ ‌در استان مرکزی

اراک (پانا) - فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در هشت مرحله در دومین مرحله راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

کد مطلب: ۱۳۴۱۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز دومین مرحله اعزام راهیان نور دانش‌آموزی‌ ‌در استان مرکزی

سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی»، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در نشست هماهنگی اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان مرکزی گفت: ۲ هزار دانش آموز در مرحله نخست اعزام راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.

وی خاطر نشان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تحقق جهاد تبیین در برنامه‌ها از طریق به کارگیری فرماندهان دفاع مقدس، مبلغان و راویان برجسته، تربیت خادمان شهدا، توجه به تمامی مسائل اجرایی از جمله امنیت، ایمنی خودروها و یادمان‌های دفاع مقدس و شنیدن نقطه نظرات شرکت کنندگان از جمله موضوعات مهم راهیان نور است که باید مورد توجه قرار گیرد تا در این اردوها برای دانش آموزان خاطرات ماندگاری ثبت شود.

سردار کریمی گفت: مناطق عملیاتی دفاع مقدس به عنوان سرزمین‌های نور، دانشگاه‌های بزرگ انسان سازی هستند و نسل جدید می‌تواند با حضور در این سرزمین ها الگوهای واقعی را شناخته و مسیر درست را به خوبی انتخاب کند. همچنین اردوهای راهیان نور فناوری استخراج گنج و معارف عظیم دفاع مقدس هستند و با توجه به تجربیات گذشته برگزاری این اردوها برای نسل جوان و نوجوان امیدآفرین است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار