رئیس اداره تکنولوژی، گروه های آموزشی و بررسی محتوای دوره متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان:

نظارت بالینی و ایفای نقش راهبری از رسالت‌های مهم سرگروه‌های آموزشی است

کرمان (پانا) - رئیس اداره تکنولوژی، گروه‌های آموزشی و بررسی محتوای دوره متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان گفت نظارت بالینی و ایفای نقش راهبری از رسالت‌های مهم سرگروه‌های آموزشی است.

کد مطلب: ۱۳۴۱۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد
نظارت بالینی و ایفای نقش راهبری از رسالت‌های مهم سرگروه‌های آموزشی است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، حسین موحدی نیا در نشست تخصصی سرگروه‌های آموزشی دوره متوسطه دوم استان و شهرستان ها و مناطق با بیان اینکه گروه های آموزشی نقشی اساسی در پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی و ایجاد تحول و تغییر در نظام تعلیم و تربیت دارند، گفت: بازدید سرگروه ها از مدارس باید بازدیدی بالینی و به منظور دستگیری باشد نه مچ گیری، ضمن اینکه ارائه بازخوردهای هر بازدید هم ضروری است.

وی افزود: برنامه های عملیاتی حوزه آموزش متوسطه باید با تلاش سرگروه ها در مدرسه پیاده سازی شود، طبق سند تحول بنیادین نقش سرگروه های آموزشی بسیار کاربردی است و این گروه ها می توانند زمینه ساز ایجاد تحول و تغییر شوند.

رئیس اداره تکنولوژی، گروه های آموزشی و بررسی محتوای دوره متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان گفت: باید با کمک سرگروه ها تلاش کنیم نگاه معلمان، دانش آموزان و اولیا را به آموزش تغییر دهیم تا همه، متوجه جایگاه آموزش و پرورش بشوند و بدون شک پرورش هم در آموزش نهفته است و برای پرورش هم اول باید از آموزش شروع کنیم.

موحدی نیا گفت: بهبود کمیت و رشد و توسعه کیفیت آموزشی و تربیت گروه های آموزشی همه باید منتج به پرورش معلم در تراز نظام و زمینه ساز رشد تمام ساحتی دانش آموزان شود.

وی تصریح کرد: سرگروه های آموزشی حامی معلمان و نماینده آنان هستند و سیاست های آموزشی را در مدرسه پیاده می کنند، با خدمت جهادی و ایثارگونه و بدون چشمداشت فعالیت می کنند که در تلاش برای پیدا کردن راهی برای جبران زحمات آنان هستیم.

بر پایه این گزارش، نشست تخصصی سرگروه های آموزشی دوره متوسطه دوم استان و شهرستان ها و مناطق با حضور مدیرکل، معاون آموزش متوسطه و روسای ادارات تکنولوژی، گروه های آموزشی و بررسی محتوا (دوره متوسطه) و متوسطه اول و دوم نظری آموزش و پرورش استان کرمان، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان و... در پردیس خواجه نصیر دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار