معاون سوادآموزی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تاکید کرد:

کم‌سوادان و بی‌سوادان‌ از طرف ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران معرفی شوند

پردیس (پانا) - معاون سوادآموزی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، به معرفی کم‌سوادان و بی‌سوادان از طرف ادارات آموزش و پرورش به اداره کل شهرستان‌های استان تهران، تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۱۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد
کم‌سوادان و بی‌سوادان‌ از طرف ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران معرفی شوند

نشست اختصاصی معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و فرمانداری شهرستان پردیس، با حضور فرشته اکبریان، معاون سوادآموزی مدیرکل شهرستان های استان تهران، ظفر پورابراهیم فرماندار شهرستان پردیس، محمد فروتن مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس در دفتر فرماندار این شهرستان برگزار شد.

فرشته اکبریان معاون سوادآموزی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، در این نشست خواستار معرفی کم سوادان و بیسوادان از طرف ادارات به اداره کل آموزش و پرورش استان شد.

همچنین ظفر پورابراهیم، فرماندار شهرستان پردیس قول مساعدت در زمینه معرفی کم سوادان و بی سوادان به آموزش و پرورش را داد و محمد فروتن مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس نیز با تأکید بر اهمیت سوادآموزی گفت: تمام تلاشمان را جهت ارتقاء سواد آموزی منطقه به کار خواهیم برد.

گفتنی است، از اقداماتی که در جهت بالا بردن کتابخوانی قرار است در شهرستان انجام شود، اجرای مسابقه کتابخوانی در دهه فجر با عنوان «طلای سرخ، سرزمینم ایران» است که ویژه سوادآموزان ایرانی دوره انتقال است.

خبرنگار: سیمین رهبریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار