فیلمسازان نیشابور به جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان ایساتیس راه یافتند

نیشابور (پانا) - مسئول انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور از راهیابی فیلمسازان نیشابور به شصت‌ و پنجمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان ایساتیس استان یزد خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۰۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد
فیلمسازان نیشابور به جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان ایساتیس راه یافتند

مسئول انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: در مجموع 63 فیلم کوتاه در شصت‌وپنجمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یزد، ایساتیس رقابت خواهند کرد که این آثار به تفکیک بخش‌های «داستانی»، «مستند»، «پویانمایی» و «تجربی» به ترتیب ۴۳، ۱۱، ۵ و ۴ اثر بوده‌اند.

مسعود سلیمانی سپهر گفت: فیلم‌های هنرمندان فیلمساز نیشابوری در بخش «داستانی» و «پویانمایی» شصت‌وپنجمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یزد، ایساتیس راه یافته اند.

وی خاطرنشان کرد: در بخش داستانی فیلم توپ به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمد زروندی و رخ پوش به کارگردانی مسعود دهنوی و تهیه‌کنندگی مسعود دهنوی و بابک پاک جامه از نیشابور حضور دارند.

مسعود سلیمانی سپهر یادآور شد: در بخش پویانمایی نیز فیلم زوال به کارگردانی و تهیه‌کنندگی جعفر عمارلو از نیشابور حضور دارد. دو اثر عکاسی با عنوان «خانه» و «جاده» آثار مرتضی امین‌الرعایایی هنرمند عکاس نیشابوری نیز از جمله آثار راه یافته به این جشنواره هستند.

مسئول انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: ‌شصت و پنجمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یزد، ایساتیس ۴ تا ۷ بهمن ۱۴۰۱ به میزبانی انجمن سینمای جوانان ایران، دفتر یزد و به‌دبیری احسان عابدی در شهر یزد برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار