برای خرید آپارتمان در پرند چقدر سرمایه لازم است؟

تهران (پانا) - با بالا رفتن قیمت مسکن متقاضیان و حتی سرمایه‌گذاری‌ها مراجعه بیشتری به حومه تهران دارند زیرا هم نسبت به شهر تهران قیمت‌ها چندان بالا نیست و هم این نوع مسکن‌ها همچنان در مسیر رشد قیمتی قرار دارند.

کد مطلب: ۱۳۴۰۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد
برای خرید آپارتمان در پرند چقدر سرمایه لازم است؟

این روزها بازار سرمایه‌گذاری مسکن در حومه تهران داغ است. به گفته یکی از مشاورین املاک فعال در حومه تهران، این روزها به دلیل بالا رفتن قیمت مسکن در شهر تهران سرمایه‌گذاران به حومه تهران مراجعه بیشتری دارند.

این مشاور املاک در گفت‌وگو با پانا با درباره وضعیت خریدوفروش مسکن در پرند گفت: «در سال‌های اخیر رشد قیمتی خوبی در منطقه پرند اتفاق افتاده اما همچنان این مسیر رشد قیمت مسکن وجود دارد.»

وی افزود: «در شهر پرند علاوه بر بودن امکاناتی مانند مترو هر نوع امکاناتی که در مناطق مرکزی شهرهای بزرگ وجود دارد در شهرهای جدید ازجمله پرند هم وجود دارد و در حال توسعه است.»

وی با اشاره به اینکه اکثر خانه‌های شهر پرند مربوط به پروژه مسکن مهر هستند و عموماً 40 میلیون تومان وام مسکن دارند، عنوان کرد که خریدار روی وام یا اقساط وام این مسکن می‌توانند حساب کنند.

این مشاور املاک دلیل مزیت سرمایه‌گذاری در پرند را میزان بالای مهاجرت از مراکز شهر به این منطقه عنوان کرد و گفت: «بسیاری از مستاجرین در حال حاضر دیگر توان زندگی در شهر تهران را ندارند و برای اجاره به شهرهای جدید و حومه تهران مراجعه می‌کنند و از این جهت سازنده هم که می‌داند در حومه مشتری بیشتری وجود دارد به سمت ساخت‌وساز در این مناطق آمده است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار