رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان‌شرقی تاکید کرد:

لزوم توجه بر اصل مدرسه محوری و دانش‌آموز محوری در برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی

تبریز(پانا) - رییس سازمان دانش‌آموزی آذربایجان‌شرقی ضمن اشاره به فعالیت‌های مهم سازمان دانش‌آموزی، بر لزوم توجه بر اصل مدرسه محوری و دانش‌آموز محوری در برنامه‌های این سازمان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۹۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد
لزوم توجه بر اصل مدرسه محوری و دانش‌آموز محوری در برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی

صمد علیزاده در جمع مسئولین سازمان دانش آموزی، اصول حاکم برتمامی برنامه های سازمان دانش آموزی را تربیت اجتماعی و مهارت آموزی عنوان کرده و اظهار کرد: در تمامی فعالیت ها و برنامه ها اصل مدرسه محوری و دانش آموز محوری باید مد نظر باشد.

علیزاده در ادامه بیان کرد:اساس برنامه ریزی ها ی سازمان دانش آموزی بر اساس جامعه آماری ثبت شده در سامانه جذب و سازماندهی پیشتازان درسایت پادا است و به همین منظور آموزش مربیان به عنوان عنصر اصلی و رکن فعالیت ها و اقدامات سازمان دانش آموزی در سطح نواحی و مناطق از مهم ترین اولویت هاست.

وی در خصوص برنامه های ایام الله دهه فجرگفت:جشنواره ملی معرفی مفاخر به روایت دانش آموز، پویش امام مهربانی( زیارت اولی ها)، پویش تکیه گاه امن به مناسبت میلاد امام علی (ع) و روز پدر و همایش یاوران انقلاب از اصلی ترین برنامه های سازمان دانش آموزی در حوزه تشکیلات پیشتازان هستند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان افزود: جذب و آموزش دانش آموزان خبرنگار پانا و برگزاری جلسات نمایندگان مجلس دانش آموزی در سطح نواحی و مناطق نیز از دیگر برنامه های سازمان هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار