فرماندار شهرستان نکا:

جهاد تبیین و بصیرت انقلابی خنثی کننده توطئه دشمنان است

نکا (پانا) - فرماندار شهرستان نکا گفت وجه جهاد تبیین باید در مناسبت‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی نمایان باشد و همه دستگاه‌های اجرایی باید در حوزه فرهنگی - تبلیغی و... همسو با جریان‌های خودجوش فرهنگی فعال باشند.

کد مطلب: ۱۳۳۹۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد
جهاد تبیین و بصیرت انقلابی خنثی کننده توطئه دشمنان است

عبدالرضا بابایی در جلسه شورای اداری شهرستان نکا با بیان اینکه وجه جهاد تبیین باید در مناسبت‌های گرامیداشت دهه فجر نمایان باشد گفت: همه دستگاه‌های اجرایی باید در حوزه فرهنگی و در راستای جهاد تبیین و همسو با برنامه‌های امام جمعه شهرستان و ستاد نماز جمعه و جریان‌های خودجوش فرهنگی باشند تا وقایع قبل انقلاب تا پیروزی جمهوری اسلامی بر دستگاه ظالم حاکم بر کشور تا به امروز بصورت کامل و جامع برای نسل جوان قابل درک باشد.

فرماندار و رئیس شورای اداری شهرستان نکا با اشاره به اینکه شکل گیری ستاد امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه های اجرایی ضروری است اظهار کرد: یکی از مهمترین اهداف دشمنان و برنامه ریزی های فتنه‌های اخیر در کشور، موضوع عفاف و حجاب بود که با تمام توان خود در این زمینه رخنه ایجاد کردند که با بصیرت انقلابی مردم روبرو و نقشه های آنها خنثی شد، بنابراین رعایت شئونات اسلامی و حفظ عفاف و حجاب توسط مدیران و کارکنان امری واجب است و در صورت عدم رعایت این موضوع طبق بخشنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر برخورد قانونی با متخلفان این امر صورت می‌گیرد.

عبدالرضا بابایی تصریح کرد: در حوزه کارهای فرهنگی- تبلیغی، دستگاه های مربوطه باید در سطح شهر در بحث تبلیغات، اطلاع‌رسانی و مهیا کردن ظاهر شهری در راستای مناسب ها و برنامه‌های مهم پررنگ‌تر ظاهر شوند.

نماینده عالی دولت در شهرستان نکا به اجرایی شدن مصوبات جوانی جمعیت تأکید کرد و افزود:‌ موضوع جوانی جمعیت، یکی از اولویت های کشور است و بانک ها در اختصاص دادن تسهیلات به مراجعه کنندگان این امر مکلف به انجام رساندن در سریعترین زمان ممکن هستند.

فرماندار شهرستان نکا با اشاره به اینکه حضور بی واسطه مدیران در بین مردم بیشتر شود اظهار کرد: حضور میدانی و رفع مشکلات مراجعه کنندگان در دستگاه های اجرایی و خدمات رسان در سریع‌ترین زمان ممکن، باید هدف اصلی مدیران و کارکنان ادارات باشد.

بابایی در پایان جذب سرمایه گذار در راستای اهداف رشد ۸ درصدی استان مازندران را مهم دانست و گفت: در حوزه‌های اقتصادی، کشاورزی، فرهنگی، گردشگری، صنایع تبدیلی و دیگر موارد، مدیران دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به جذب سرمایه گذار و مهیا کردن بستر مناسب برای فعالیت آنها اقدامات لازم را انجام دهند.

خبرنگار: مهدی مبرا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار